PPC vs SEO

V času, ko vsak obisk spletne strani nekaj stane, je pomembno, da na spletno stran pripeljemo čim več kvalitetnih obiskovalcev za najnižjo možno ceno. Množični obisk spletne strani pa dosežemo s pomočjo pravilnega pristopa k spletnemu oglaševanju.

PPC

Plačilo na klik” vam omogoča, hiter skok na prva mesta in omogoči takojšni obiskvaše spletne strani. Najpogosteje se uporablja, ko podjetje prodaja izdelek, ki ga ne bo imelo daljše obdobje. V primeru, da podjetje oglašuje preko googla, je priporočljiva uporaba “landing page-a“, ki stranko ne pripelje na osnovno stran spletne strani, temveč na stran, kjer od nje zahtevate podatke v zameno za ponudbo, dokument, analizo…

Slika: Podjetju Gen1 poleg optimizacije urejamo tudi ogleševanje preko googla, kjer pridobijo kontakt od potencialne stranke v zameno za izračun ponudbe predelave avtomobila na plin.

 

Optimizacija spletne strani – SEO

Investiranje v optimizacijo spletne strani je dolgoročna strategija, ki statistično pripelje na spletno stran naj več kvalitetnih uporabnikov spleta. Vedno več uporabnikov pa se tudi zavestno izogiba plačljivim zadetkom, saj si ne želijo biti “oglaševani”. Ogromno analiz kaže tudi na to, da spletnim stranem, ki jih google poda kot zadetek uporabniki bolj zaupajo. Visoko rangiranje na googlu je torej znak, da si pravi naslov za določeno storitev ali izdelek v industriji. Glavno pri vsem tem pa je, da te obiskovalec spletne strani preko SEO optimizacije stane veliko manj, kakor preko PPC. Nekatere besede imajo v tujini več 10.000 iskanj mesečno, zato bi obisk preko PPC lahko mesečno dosegal vrednosti 5000 € oz. na letni ravni 60.000 € (za samo 1 besedo).

 

Podjetja, kjer nimajo strokovnjaka za splet največkrat sama poskušajo z oglaševanjem preko – PPC. Za to se odločajo predvsem zaradi želje po hitri prodaji preko spleta in preprostim urejanjem oglaševanja. Nasprotje PPC predstavlja prav SEO, za katerega je potrebno načrtno in sistematično delo, ki potrebuje veliko znanja in različnih tehnik. Prav zaradi tega je za besede, kjer je na spletu veliko konkurence skoraj nemogoče prodreti na prvo stran brez pomoči zunanjega partnerja.