On site optimizacija spletnih strani

On site optimizacija spletnih strani je eden izmet dveh načinov optimizacije spletnih strani. Z besedo on site optimizacija spletnih strani označujemo vsa dejanja, ki jih v namen optimizacije naredimo na spletni strani. Google, pri določanju pozicij upošteva veliko različnih dejavnikov, pravega razmerja med njimi ne razkrije, za to so vse informacije na spletu o optimizaciji spletnih strani zgolj ocene največjih svetovnih podjetji.

Pri tej obliki optimizacije spletnih strani, se največkrat omenjajo meta opisi, naslovi, tekst na spletni strani, xml mape… V tem članku se bomo posvetili predvsem osnovnih pojmov, ki jih pri on site optimizaciji spletnih strani največkrat slišimo.

Kdaj se lotiti on site optimizacije spletnih strani?

Najkvalitetnejšo on site optimizacijo lahko naredite takrat, ko se lotite izdelave spletne strani. Prav takrat ko načrtujete izdelavo spletne strani, lahko določite s katero pod stranjo ciljate na določene ključne besede. V kolikor niste v procesu izdelave spletne strani pa predlagamo, da naredite analizo trenutnega stanja in izhajate iz trenutnih pozicij, ki jih imate.

Pojmi, ki jih največkrat zasledimo pri on site optimizaciji spletnih strani

Naslovi (title) – Vsaka stran mora imeti svoj edinstven naslov, v katerem se nahaja glavna beseda, za katero se želimo postaviti čim višje.

Ključne besede (key words) – Kjučne besede, so pred nekaj leti imele veliko več pomena, kot ga imajo sedaj. Z ključnimi besedami opisujemo glavne 3-4 besede, ki jih ciljamo z določeno pod stranjo. Ključne besede morajo biti na vsaki pod strani različne in se ne smejo ponavljati

Meta opisi (meta description) – Meta opisi, so opisi, ki jih google predloži ob rezultatu vašega iskanja. Meta opis mora pritegniti stranko in vsebovati glavno besedo, za katero se želimo postaviti visoko.

Optimizacija slik – Slike na spletni strani ne smejo “zasedati veliko prostora na disku”, saj upočasnijo nalaganje spletne strani

Optimiziran tekst – Tekst, v katerem se dovolj pogosto uporabljajo ključne besede, za katere se želimo dvigniti.