Datum:

PPC VS SEO

V času, ko vsak obisk spletne strani nekaj stane, je pomembno, da na spletno stran pripeljemo čim več kvalitetnih obiskovalcev za najnižjo možno ceno. Množični obisk spletne strani pa dosežemo s pomočjo pravilnega pristopa k spletnemu oglaševanju. V tem članku bomo primerjali PPC (plačilo na klik) ter optimizacijo spletnih strani (SEO).

Oba dva načina se uporabljata v namen povečanja obiska spletne strani preko googla.

PPC

Plačilo na klik” vam omogoča, hiter skok na prva mesta in doseže takojšni obisk vaše spletne strani. Najpogosteje se uporablja, ko podjetje prodaja izdelek, ki ga ne bo imelo daljše obdobje. V primeru, da podjetje oglašuje preko googla, je priporočljiva uporaba “landing page-a“, ki stranko ne pripelje na osnovno stran spletne strani, temveč na stran, kjer od nje zahtevate podatke v zameno za ponudbo, dokument, analizo…

Prednosti PPC v primerjavi z optimizacijo spletne strani:

  • Visoka pozicija na Googlu
  • Hiter doseg ciljne skupine
  • Kontrolirana investicija
  • Testiranje in prilagajanje oglaševanja

Slabosti PPC v primerjavi z optimizacijo spletne strani:

  • Visoki mesečni stroški oglaševanja pri naboru besed z več 1000 iskanj / mesec
  • Nižji % klikov na oglase
  • Dokler plačuješ si na prvi strani, ko nehaš z oglaševanjem spletna stran takoj izgine

Optimizacija spletne strani – SEO

Investiranje v optimizacijo spletne strani je dolgoročna strategija, ki statistično pripelje na spletno stran naj več kvalitetnih uporabnikov spleta. Vedno več uporabnikov pa se tudi zavestno izogiba plačljivim zadetkom, saj si ne želijo biti “oglaševani”.

Ogromno analiz kaže tudi na to, da spletnim stranem, ki jih google poda kot zadetek uporabniki bolj zaupajo. Visoko rangiranje na googlu je torej znak, da si pravi naslov za določeno storitev ali izdelek v svoji panogi. Glavno pri vsem tem pa je, da te obiskovalec spletne strani preko optimizacije spletne strani stane veliko manj, kakor preko PPC. Nekatere besede imajo v tujini več 10.000 iskanj mesečno, zato bi obisk preko PPC lahko mesečno dosegal vrednosti 5000 € oz. na letni ravni 60.000 € (za samo 1 besedo).

Prednosti optimizacije spletne strani:

  • Grajenje na “brendu”
  • Ustvarjanje kredibilnosti iz zaupanja
  • Večji % klikov, kot pri PCC
  • Nižja investicija v primerjavi s PCC

Slabosti optimizacije spletne strani:

  • Za težke besede potrebujemo več mesecev, da se pojavimo na prvi strani
  • Kompleksen postopek, ki zajema veliko znanja
  • Nova domena potrebuje veliko več časa in vloženega dela, da doseže 1 stran

Manjša podjetja, kjer nimajo strokovnjaka za splet največkrat sama poskušajo z oglaševanjem preko – PPC.

Za to se odločajo predvsem zaradi želje po hitri prodaji preko spleta in preprostim urejanjem oglaševanja. Nasprotje PPC predstavlja prav SEO, za katerega je potrebno načrtno in sistematično delo, ki potrebuje veliko znanja in različnih tehnik.

Prav zaradi tega je za besede, kjer je na spletu veliko konkurence skoraj nemogoče prodreti na prvo stran brez pomoči zunanjega partnerja. Optimalen spletni pristop preko googla tako lahko dosežemo z uporabo obeh tehnik.

KONTAKT

    Komentiraj objavo

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja