" />

Off site optimizacija - podporne povezave in avtoriteta spletne strani

Če želite prehiteti konkurenco, morate vzpostaviti avtoriteto in začeti z off site optimizacijo (pridobivanjem podpornih povezav).

Uvod

 

 

 

Ustvarili ste vsebino, ki jo ljudje iščejo, ki odgovarja na njihova vprašanja in da iskalniki lahko razumejo, vendar te lastnosti same ne pomenijo, da se bodo uvrstile. Če želite prehiteti ostale strani, morate vzpostaviti avtoriteto. To lahko dosežete tako, da pridobite povezave z avtoritativnih spletnih strani, gradite svojo blagovno znamko in poskrbite za svoje obiskovalce.

 

Google je  potrdil, da so povezave in kakovostne vsebine (ki smo jih zajele v poglavju 4) dva od treh najpomembnejših dejavnikov za visoko uvrstitev. Zaupanja vredne strani se povezujejo z drugimi zaupanja vrednimi stranmi, neželene strani pa imajo povezave do drugih nezaželenih strani.

 

Kaj je povezava? Kako jih boste pridobili? Začnimo z osnovami.

 

 

 

Imate težave z razumevanjem SEO besedišča?

 

Če imate težave s katero koli besedo v tem vodiču, smo za vas pripravili slovar SEO izrazov in pojmov.

 

Oglejte si slovar SEO izrazov in pojmov.

 

 

Kaj so povezave?

 

Dohodne povezave, znane tudi kot zunanje povezave (backlinks), so HTML HIPERPOVEZAVE, ki kažejo z ene spletne strani na drugo. So valuta interneta, saj se obnašajo kot ugled v resničnem življenju. Če bi šli na počitnice in vprašali tri osebe (vse popolnoma nepovezane med seboj) kaj je najboljša kavarna v mestu, in vsi so rekli: “Cuppa Joe na Glavni ulici,” bi se počutili prepričani, da je Cuppa Joe res najboljša kavarna v mestu. Povezave to naredijo za iskalnike.

 

Od poznih 90. let so iskalniki povezave obravnavali kot glasove za priljubljenost in pomen na spletu.

 

Notranje povezave, ki povezujejo notranje strani iste domene, delujejo zelo podobno. Visoka količina notranjih povezav, ki kažejo na določeno stran na vaši spletni strani, bo Googlu zagotovila znak, da je stran pomembna (dokler je to narejeno naravno).

 

Sami motorji so izpopolnjeli način ogleda povezav, zdaj pa z algoritmi ocenjujejo mesta in strani na podlagi povezav, ki jih najdejo. Ampak kaj je v teh algoritmih? Kako motorji ocenjujejo vse te povezave? Vse se začne s konceptom E-A-T.

 

Ti si to, kar si E-A-T

 

Googlove smernice za oceno kakovosti iskanja so zelo pomembne za pojem   E-A-T – kratica za strokovnjake, avtoritativne in zaupanja vredne. Strani, ki ne prikazujejo teh lastnosti, se običajno vidijo kot nižje kakovosti v očeh motorjev, medtem ko so tista, ki to počnejo, nato nagrajena. E-A-T postaja vse pomembnejši, saj se iskanje razvija in povečuje pomen reševanja za namen uporabnikov.

 

Ustvarjanje spletne strani, ki velja za strokovno, avtoritativno in zaupanja vredno, mora biti vaša svetloba za vodenje, ko vadite SEO. Ne samo, da bo to preprosto povzročilo boljšo stran, ampak je tudi za prihodnost. Navsezadnje je zagotavljanje velike vrednosti iskalcem tisto, kar poskuša sam Google narediti.

 

Kaj je namen uporabnika?

 

»Uporabniški namen« se nanaša na razlog vožnje za iskalno poizvedbo. Iskanje »kužka« nima močnega namena — ali iščejo slike? Dejstva o pasmah? Informacije o oskrbi? Po drugi strani pa ima iskanje “treninga kužka v Seattlu, WA” zelo močan namen: ta uporabnik želi usposobiti svojega kužka, verjetno išče pomoč v Seattlu, morda pa se želi prijaviti na razred. Poskusite craft vsebine, ki izpolnjujejo vaš namen iskalcev.

 

E-A-T in povezave do vašega spletnega mesta

 

Bolj priljubljena in pomembna stran je, več teže povezave s tega spletnega mesta nosijo. Stran, kot je Wikipedija, ima na primer na tisoče različnih spletnih strani, ki se povezujejo znjo. To kaže, da zagotavlja veliko strokovnega znanja, je gojil avtoriteto in je zaupanja vreden med drugimi spletnimi stranmi.

 

Če želite pridobiti zaupanje in avtoriteto z iskalniki, boste potrebovali povezave s spletnih strani, ki prikazujejo lastnosti E-A-T. To niso strani na ravni Wikipedije, temveč morajo iskalcem zagotoviti verodostojno, zaupanja vredno vsebino.

 

Na splošno boste želeli povezave z spletnih strani z višjim organom domene od vašega.

 

Followed VS nofollowed

 

Se spomniš, kako povezave delujejo kot glasovi? Atribut rel=nofollow (izgovori se kot dve besedi, »brez sledi«) omogoča povezavo z virom, medtem ko odstranite »glasovanje« za namene iskalnika.

 

Tako kot se sliši, “nofollow” pove iskalnikom, naj ne sledijo povezavi. Nekateri motorji jim še vedno sledijo preprosto za odkrivanje novih strani, vendar te povezave ne podajajo lastniškega kapitala povezave (“glasovi priljubljenosti”, o katerih smo govorili zgoraj), zato so lahko uporabni v situacijah, ko se stran bodisi povezuje z nevednim virom ali pa jo je plačal ali ustvaril lastnik ciljne strani (kar je nenaravna povezava).

 

Recimo, na primer, napišete objavo o praksah za izgradnjo povezav in želite poklicati primer uboge, spammy povezave stavbe. Lahko se povežete z mestom, ki je ugasnil, ne da bi Googlu sporočili, da mu zaupate.

 

Standardne povezave (te, ki niso imele dodane) so videti takole:

<a href=””>Web Center</a>

 

Nofollow link markup izgleda tako:

<a href=”” rel=”nofollow”>Web Center</a>

 

Če sledite povezavam mimo vseh lastniških povezav, ne  bi to moralo pomeniti, da želite le slediti povezavam?

 

Ne nujno. Pomislite na vse legitimne strani, ki jih lahko ustvarite na svoji spletni strani: Facebook profil, Yelp stran, Twitter račun itd. To so vsa naravne strani za dodajanje povezav na vašo spletno stran, vendar ne bi smeli šteti kot glasovi za vašo spletno stran. (Nastavitev twitter profila s povezavo do vašega spletne strani ni glasovanje s Twitterja, ki jim je všeč vaša spletna stran.)

 

To je naravno za vaše spletno mesto, da imajo ravnotežje med nefollowed in sledil backlinks v svojem profilu povezave (več o profilih povezav spodaj). Nofollow povezava morda ne bo opravila avtoritete, vendar lahko pošlje dragocen promet na vaše spletno mesto in celo privede do prihodnjih sledilnih povezav.

 

Profil povezave

 

Vaš profil povezav je splošna ocena vseh dohodnih povezav, ki jih je vaše spletno mesto pridobilo: skupno število povezav, njihova kakovost (ali spamminess), njihova raznolikost (je eno spletno mesto, ki se povezuje z vami stokrat, ali so stotine spletnih mest, ki se povezujejo z vami enkrat?) in še več. Stanje profila povezave pomaga iskalnikom razumeti, kako se vaše spletno mesto nanaša na druga mesta v internetu. Obstajajo različna SEO orodja, ki vam omogočajo analizo vašega profila povezav in začeli razumeti njegovo splošno ličilo.

 

Kakšne so lastnosti zdravega profila povezav?

 

Ko so ljudje začeli spoznati moč povezav, so začeli manipulirati z njimi v njihovo korist. Našli bi načine, kako pridobiti umetne povezave samo zato, da bi povečali svoje lestvice iskalnikov. Čeprav lahko te nevarne taktike včasih delujejo, so proti Googlovim pogojem storitve in lahko najdejo deindexed spletno stran (odstranitev spletnih strani ali celotne domene iz rezultatov iskanja). Vedno morate poskusiti ohraniti zdrav profil povezav.

 

Profil zdravih povezav je tisti, ki za iskalnike kaže, da si povezave in avtoriteto pošteno zaslužite. Tako kot ne bi smeli lagati, goljufati ali krasti, bi si morali prizadevati za zagotovitev, da je vaš profil povezav pošten in zaslužen prek dobrega, staromodnega trdega dela.

 

Povezave so zaslužene ali uredniško

 

Uredniške povezave so povezave, ki jih naravno dodajajo spletna mesta in strani, ki želijo povezati na vašo spletno stran.

 

Temelj pridobivanja zasluženih povezav je skoraj vedno z ustvarjanjem visokokakovostnih vsebin, ki jih ljudje resnično želijo sklicevanje. Tu je bistveno ustvarjanje 10X vsebin (način opisi izjemno kakovostne vsebine! Če lahko zagotovite najboljši in najbolj zanimiv vir na spletu, se bodo ljudje seveda povezali z internetom.

 

Seveda zaslužene povezave od vas ne zahtevajo nobenega posebnega dejanja, razen ustvarjanja vredne vsebine in zmožnosti ustvarjanja ozaveščenosti o njej.

 

Zaslužene omembe so pogosto nepovezane!

 

Ko spletna stran omenjajo vašo blagovno znamko ali določen del vsebine, ki ste jo objavili, jo bodo pogosto omenili, ne da bi se znjo povezali. Če želite poiskati te zaslužene omembe, pojdite v Google in naredite spletno mesto: poiščite svojo blagovno znamko, izdelek, ime itd. znotraj narekovajev in analizirajte prvih nekaj strani rezultatov za priložnosti. Nato lahko preverite, ali bodo te omembe posodobili s povezavami.

 

Povezave so relevantne in iz aktualno podobnih spletnih strani

 

Povezave s spletnih strani v skupnosti, ki so specifične za posamezno temo, so na splošno boljše od povezav s spletnih mest, ki niso pomembne za vaše spletno mesto. Če vaša spletna stran prodaja hiške za pse, je povezava društva pasjih rejcev pomembna veliko več kot ena iz Društva rolanja. Poleg tega lahko povezave iz aktualno nepomembnih virov iskalnikom pošiljajo zmedene signale v zvezi s tem, o čem govori vaša stran.

 

Povezovanje domen ni treba natančno ujemati s temo vaše strani, ampak morajo biti povezane. Izogibajte se zasledovanja povezav iz virov, ki so popolnoma off-topic; obstaja veliko boljša uporaba vašega časa.

 

Sidro besedilo je opisno in relevantno, ne da bi bilo spammy

 

Sidro besedilo pomaga Googlu povedati, za kaj gre v temi vaše strani. Če več deset povezav kaže na stran z različico besede ali besedne zveze, ima stran večjo verjetnost, da se dobro uvrsti za te vrste stavkov. Vendar pa nadaljujte previdno! Preveč povezav z istim sidrom bi lahko kazalo na iskalnike, da poskušate z rezultati iskanja manipulirati.

 

Razmislite o tem. Deset ločenih prijateljev vprašaš v ločenih trenutkov, kako se je njihov dan dogajal, in vsak se je odzval z istim izrazom:

 

“Super! Dan sem začel tako, da sem sprehajal psa, Kikiriki, nato pa za kosilo pojedel picante goveje meso Top Ramen.”

 

To je čudno, inti bi bil precejsumljiv do prijateljev. Enako velja za Google. Opis vsebine ciljne strani z besedilom sidra jim pomaga razumeti, za kaj gre na strani, vendar isti opis iz več virov začne izgledati sumljivo. Cilj je pomembnost; izogibajte se neželeni smeti.

 

Povezave pošiljajo kvalificirani promet na vašo stran

 

Link building nikoli ne sme biti samo o lestvicah iskalnikov. Cenjena SEO in link building misel vodja Eric Ward je včasih rekel, da bi morali graditi svoje povezave, kot da bi Google lahko izginil jutri. V bistvu se morate osredotočiti na pridobivanje povezav, ki bodo prinesle kvalificirani promet na vašo spletno stran – še en razlog, zakaj je pomembno pridobiti povezave z ustreznih spletnih strani, katerih ciljna skupina bi našla vrednost tudi na vaši strani.

 

S poročilom »Promet napotitve« v storitvi Google Analytics ocenite strani, ki vam trenutno pošiljajo promet. Kako lahko še naprej gradite odnose s podobnimi vrstami spletnih strani?

 

Link building don’ts & stvari, da bi se izognili

 

Spammy link profili so ravno to: poln povezav zgrajenih na nenaravne, potuhnjene, ali kako drugače nizkokakovostne načine. Prakse, kot so nakup povezav ali vključevanje v izmenjavo povezav, se lahko zdijo kot enostaven izhod, vendar je to nevarno in bi lahko tvegal vse vaše trdo delo. Google kaznovanje spletnih mest s spammy link profili, tako da ne ponehajskušnjava.

 

Temeljno načelo za vaša prizadevanja za izgradnjo povezave je, da nikoli ne poskušate manipulirati razvrstitev v rezultatih iskanja.

 

A ni to celoten cilj optimizacije spletne strani? Če želite povečati uvrstitev v rezultatih iskanja? In tu je zmeda. Google želi, da si zaslužite povezave, ne pa jih graditi, vendar je črta med njima pogosto zamegljen. Da bi se izognili kaznim za nenaravne povezave (znane kot »neželena povezava«), je Google jasno povedal, česa se je treba izogniti.

 

🚫 Kupljene povezave

 

Google in Bing želita pri rezultatih ekološkega iskanja diskontirajo vpliv plačljive povezave. Medtem ko iskalnik ne more vedeti, katere povezave so bili prisluženi vs plačano od ogleda povezave sam, obstajajo sledi, ki jih uporablja za odkrivanje vzorce, ki kažejo na zlobno igro. Spletne strani, ujete pri nakupu ali prodaji sledilnih povezav tvegajo hude kazni, ki bodo močno padle njihove uvrstitve. (Mimogrede, izmenjava blaga ali storitev za povezavo je tudi oblika plačila in se kvalificira kot nakup povezav.)

 

🚫 izmenjave povezav / vzajemno povezovanje

 

Če ste kdaj prejeli e-poštno sporočilo »povežite se z mano in bom povezal z vami« od nekoga, s kom niste povezani, ste bili usmerjeni v izmenjavo povezav. Googlove smernice kakovosti so previdno pred “pretirano” izmenjavo povezav in podobnimi partnerskimi programi, ki se izvajajo izključno zaradi navzkrižnega povezovanja, zato obstaja nekaj navedb, da ta vrsta izmenjave v manjšem obsegu morda ne sproži nobenih alarmov za neželeno povezavo.

 

Sprejemljivo je in celo dragoceno, povezati se z ljudmi, s ki jih delate, partnerjem ali imeti kakšno drugo pripadnost in jih spet povezati z vami.

 

To je izmenjava povezav na množičnih lestvicah z nepodporenim mestom, ki lahko zajamče kazni.

 

🚫 povezave imenika nizke kakovosti

 

To je bil priljubljen vir manipulacije. Obstaja veliko število spletnih imenikov za plačilo za nastanitev, ki služijo temu trgu in se podajajo kot legitimni, z različnih stopnjami uspeha. Te vrste spletnih mest ponavadi izgledajo zelo podobno, z velikimi seznami spletnih mest in njihovimi opisi (običajno se ključna beseda spletnega mesta uporablja kot sidro besedila za povezavo nazaj na mesto oddajnika).

 

Obstaja veliko več manipulativne link building taktike, ki so jih iskalniki identificirali. V večini primerov so našli algoritemske metode za zmanjšanje njihovega vpliva. Ko se bodo pojavili novi neželeni sistemi, se bodo inženirji še naprej borili z njimi s ciljno usmerjenimi algoritmi, človeškimi pregledi in zbiranjem poročil o neželeni smeti s strani webmasterjev in SEO-jev. Po velikem, ni vredno najti poti okoli njih.

 

Če vaše spletno mesto dobi ročno kazen, obstajajo koraki, ki jih lahko storite, da bi ga dvignili.

 

Povezave morajo vedno:

 

Zaslužite si/uredništvo

 

Prihaja z avtoritativnih strani

 

Povečaj s časom

 

Prihajajo iz aktualno pomembnih virov

 

Uporaba ustreznega naravnega sidra

 

Pripeljite usposobljen promet na spletno stran

 

Bodite zdrava mešanica spremljanja in nofollow

 

Bodite strateško usmerjeni ali naravno prisluženi

 

Kako zgraditi visokokakovostne backlinke

 

Link building prihaja v številnih oblikah in velikostih, vendar je ena stvar vedno res: oglaševalske akcije povezave morajo vedno ustrezati edinstvenim ciljem. S tem povedano, obstajajo nekatere priljubljene metode, ki se nagajajo, da dobro delujejo za večino oglaševalskih akcij.

 

Iskanje povezav strank in partnerjev

 

Če imate partnerje, s ki jih redno delate, ali zveste stranke, ki ljubijo vašo blagovno znamko, obstajajo načini, da zaslužite povezave od njih z relativno lahkoto. Lahko pošljete značke partnerstva (grafične ikone, ki pomenijo medsebojno spoštovanje) ali pa ponudite, da napišete pričevanja o njihovih izdelkih. Oba ponujata stvari, ki jih lahko prikažejo na svoji spletni strani skupaj s povezavami nazaj do vas.

 

Objava spletnega dnevnika

 

Ta strategija za gradnjo vsebin in povezav je tako priljubljena in dragocena, da je ena redkih, ki jih priporočajo inženirji v Googlu. Blogi imajo edinstveno sposobnost, da dosledno prispevajo sveže gradivo, ustvarjajo pogovore po spletu in zaslužijo sezname in povezave iz drugih blogov.

 

Previdno pa – izogibajte se nizkokakovostnemu objavljanju gostov samo zaradi zgraditve povezav. Google je temu od svetoval in vaša energija je bolje porabljena drugje.

 

Ustvarjanje edinstvenih virov

 

Ustvarjanje edinstvenih, kakovostnih virov ni lahka naloga, vendar je vredno truda. Visokokakovostne vsebine, ki se spodbujajo na pravi način, je mogoče široko deliti. Pomaga pri ustvarjanju kosov, ki imajo naslednje značilnosti:

 

  • Spodbuja močna čustva (veselje, žalost itd.)
  • Nekaj novega, ali vsaj komunicira na nov način
  • Vizualno privlačno
  • Obravnava pravočasno potrebe ali obresti
  • Lokacija specifična (primer: najbolj iskani kostumi za noč čarovnic po državah).

 

Ustvarjanje takega vira je odličen način za privabljanje veliko povezav z eno stranjo. Prav tako lahko ustvarite zelo poseben vir – brez široke pritožbe – ki je usmerjen na nekaj spletnih strani. Morda boste videli višjo stopnjo uspeha, vendar ta pristop ni tako skalatičen.

 

Uporabniki, ki vidijo to vrsto edinstvenih vsebin, jo pogosto želijo deliti s prijatelji, in blogerji/ tech-savvy webmasterji, ki jo vidijo, bodo to pogosto storili prek povezav. Ti visokokakovostni, uredniško zasluženi glasovi so neprecenljivi za izgradnjo zaupanja, avtoritete in potenciala za uvrstitev.

 

Gradi strani z viri

 

Strani z viri so odličen način za izgradnjo povezav. Če pa jih želite najti, boste želeli vedeti nekaj naprednih Googlovih operaterjev, da bi jih lažje odkrili.

 

Če ste na primer delali gradnjo povezav za podjetje, ki je delalo lonce in ponv, lahko poiščete:

 

kuharski intit:”viri”

 

… in si oglejte, katere strani so lahko dobre ciljne povezave.

 

To vam lahko da tudi odlične ideje za ustvarjanje vsebine – samo pomislite, na katere vrste virov bi lahko ustvarili, s katerimi bi se vse te strani želele sklicevanje in povezava.

 

Vmešajte se v lokalno skupnost

 

Za lokalno podjetje (tisto, ki osebno sreča svoje stranke), lahko skupnostni nadzor povzroči nekatere najkodrobnejših in najvplivnejših povezav.

 

  • Vključite se v sponzorstva in štipendije
  • Gostite ali sodelujete na dogodkih skupnosti, seminarjih, delavnicah in organizacijah
  • Podaro za vredne lokalne vzroke in se pridružite lokalnim poslovnim združenjem
  • Delovna mesta in ponudba pripravništev
  • Spodbujanje programov zvestobe
  • Izvajanje lokalnega tekmovanja
  • Razviti odnose v realnem svetu z povezanimi lokalnimi podjetji, da bi odkrili, kako se lahko ujemate z izboljšanjem zdravja lokalnega gospodarstva

Vse te pametne in avtentične strategije zagotavljajo dobre priložnosti za lokalne povezave.

 

Uporaba naprednih iskalnih operaterjev v Googlu

 

Od vsebinskih raziskav do preverjanj plagiatov do tehničnih revizij in še več, z uporabo naprednih Googlovih iskalnih operaterjev lahko napajate vaše raziskave SEO.

 

Link building za lokalni SEO

 

Gradnja povezanih nestrukturiranih citatov – sklicevanje na kontaktne podatke podjetja na platformi, ki ni imeniška platforma, kot je spletni dnevnik ali stran za novice – je pomembna za premikanje igle za razvrščanje za lokalni SEO. To je tudi odličen način, da zaslužite dragocene povezave, ko ste trženje lokalnega podjetja. Preberite več v našem vodniku:

 

Prenova vrhunske vsebine

 

Najverjetneje že veste, katera vsebina vašega spletne strani pridobi največ prometa, pretvori največ strank ali pa največkrat obhaja obiskovalce.

 

Vzemite to vsebino in jo prenovite za druge platforme  (Slideshare, YouTube, Instagram, Quora, itd.), da razširite svoj tokov pridobivanja onkraj Googla.

 

Prav tako lahko prah off, posodobitev in preprosto znova objave starejše vsebine na isti platformi. Če odkriješ, da je nekaj zaupanja vrednih spletnih strani industrije, ki so vse povezane s priljubljenim virom, ki je izginilo, posodobite in tem spletnim mestom industrije povejte – morda si boste le zaslužili dobro povezavo.

 

To lahko storite tudi s slikami. Poiščite spletne strani, ki uporabljajo vaše slike in vas ne citirajo ali se povezujejo z vami, in vprašajte, ali bi imeli kaj proti, če bi vključili povezavo.

 

Bodite vredna novic

 

Prislužiti pozornost tiska, blogerjev in medijev za novice je učinkovit, časno počaščen način zaslužiti povezave. Včasih je to tako preprosto kot dajanje nečesa zastonj, izdelovanje odličnega novega izdelka, ali omejevanje nečesa spornega. Ker je toliko SEO o ustvarjanju digitalne predstavnosti vaše blagovne znamke v resničnem svetu, da uspe v SEO, morate biti odlična blagovna znamka.

 

Bodite osebni in pristni

 

Najbolj pogosta napaka, ki jo novi SEO-ji naredijo pri poskusu gradnje povezav, je, da si ne vzamejo časa za izdelavo po meri, osebne in dragocene začetne e-pošte. Kot vsi veste, kako nadležna smešna e-poštna sporočila so lahko, zato poskrbite, da vaši ne naredijo ljudi, da zavijajo z očmi.

 

Vaš cilj za začetno e-poštno sporočilo je preprosto dobiti odgovor. Ti nasveti lahko pomagajo:

 

  • Naj bo osebno tako, da omenim nekaj, na čem oseba dela, kam so hodili v šolo, svojega psa itd.
  • Navedite vrednost. Povejte jim o prekinjeni povezavi na njihovem spletnem mestu ali strani, ki ne deluje na mobilnem telefonu.
  • Naj bo kratko.
  • Postavite eno preprosto vprašanje (običajno ne za povezavo; najprej boste želeli zgraditi poročevalstvo).

 

Povezave do zaslužka so intenzivne z viri, zato merite svoj uspeh, da dokažete vrednost

 

Meritve za gradnjo povezav se morajo ujemati s skupnimi KPI-ji. To so lahko prodaja, e-poštne naročnine, pogledi strani itd. Ovrednotite tudi ocene domenskega organa in/ali organa strani, razvrstitev želenih ključnih besed in količino prometa do vsebine. Več bomo govorili o izmeri uspeha vaših seo kampanj v poglavju 7.

 

Izboljševanje in izboljševanje prizadevanj za povezavo

 

Doslej smo skozi čas preboleli pomembnost pridobiti kakovostne povezave na vašo spletno stran, pa tudi nekaj skupnih taktik za to. Zdaj bomo pokrivali načine za merjenje donosov na vaši povezavi gradi naložbe in strategije za ohranjanje kakovostne povratne povezave rast skozi čas.

 

Skupno število povezav

 

Najbolj neposreden način za merjenje prizadevanj za izgradnjo povezave je sledenje rasti skupnih povezav do vaše strani. Na primer, recimo, da ste nedavno objavili objavo v spletnem dnevniku, ki je prejela veliko pozornosti in želite slediti skupnim povezavam, ki jih je vir pridobil.

 

Zaprite URL v Raziskovalca povezav …

 

In zato izberite »povezovanje domen« iz razdelka »meritve skozi čas« in si oglejte rast povezav med mesecem in mesecem.

 

To lahko storite tudi s korensko domeno, poddomeno ali določeno stranjo.

 

Opomba o čiščenju povezav

 

Nekateri SEO-ji ne samo morajo graditi dobre povezave, ampak se morajo znebiti tudi slabih. Če izvajate čiščenje povezav, medtem ko hkrati gradite dobre povezave, samo imejte v mislih, da stagnira ali upada “povezovanje domen skozi čas” graf je popolnoma normalno. Morda boste želeli preveriti tudi orodje »Odkrito in izgubljeno« raziskovalca povezave, da boste natančno spremljali, katere povezave ste pridobili in izgubili.

Oglejte si odkrite in izgubljene povezave

 

Če niste videli, da je prišlo število backlinkov, ki ste jih ciljali, vse upanje ni izgubljeno! Vsaka oglaševalska akcija za izgradnjo povezav je nekaj, iz česar se lahko naučite. Če želite izboljšati skupne povezave, ki jih zaslužite za naslednjo oglaševalsko akcijo, razmislite o teh vprašanjih:

 

Ste ustvarili vsebino, ki je bila 10x boljša od vsega drugega?

 

Možno je, da je vaša povezava gradbena prizadevanja padla ravno v tem, da vaša vsebina ni bila bistveno bolj dragocena kot kaj podobnega. Oglejte si razvrstitev strani za ta izraz, ki ga ciljate, in preverite, ali lahko še kaj naredite za izboljšanje.

 

Si promoviral svojo vsebino? Kako?

 

Koliko povezav dejansko potrebuješ?

 

Premislite, koliko povezav boste morda potrebovali za uvrstitev za ključno besedo, ki ste jo ciljali. V poročilu raziskovalca ključnih besed »ANALIZA SERP« si lahko ogledate strani, ki so razvrščene za izraz, ki ga ciljate, in koliko povezav imajo ti URL-ji. To vam bo zagotovilo dobro merilo za določanje, koliko povezav dejansko potrebujete za tekmo in katera spletna stran bi lahko bila dobra ciljna povezava.

 

Kakšna je bila kakovost povezav, ki ste jih prejeli?

 

Ena povezava iz zelo avtoritativnega vira je bolj dragocena kot deset s strani nizke kakovosti, zato ne pozabi, da količina ni vse. Pri ciljanju spletnih strani za backlinke lahko določite prednost glede na to, kako avtoritativne uporabljajo meritve domenskega organa in organa strani.

 

Poleg povezav: Kako ozaveščanje, ojačevanje in vpliv na čutenje avtoritete

 

Veliko metod, ki bi jih uporabili za izgradnjo povezav, bo posredno zgradil tudi vašo blagovno znamko. Ustvarite lahko gradbeno povezavo kot odličen način za povečanje ozaveščenosti o blagovni znamki, teme, na katerih ste avtoriteta, ter izdelke ali storitve, ki jih ponujate.

 

Ko je ciljno občinstvo seznanjeno z vami in imate dragoceno vsebino za skupno rabo, o tem obvestite občinstvo! Skupna raba vsebine na družbenih platformah ne bo le ozaveščala občinstva o vaši vsebini, temveč jih lahko tudi spodbudi, da to ozaveščenost razširijo na svoja omrežja in s tem razširijo svoj doseg.

 

Ali so družbeni deleži enaki povezavam? Ne. Toda delnice pravih ljudi lahko povzročijo povezave. Družbeni deleži lahko spodbujajo tudi povečanje prometa in novih obiskovalcev vaše spletne strani, kar lahko poveča ozaveščenost blagovne znamke, z rastjo ozaveščenosti blagovnih znamk pa lahko pride do rasti zaupanja in povezav. Povezava med socialnimi signali in lestvicami se zdi posredna, vendar lahko celo posredne korelacije pomagajo pri obvestitvi strategije.

 

Zaupanja vredna je dolga pot.

 

Za iskalnike je zaupanje v veliki meri določeno s kakovostjo in količino povezav, ki jih je vaša domena pridobila, vendar to ne pomeni, da v igri ni drugih dejavnikov, ki bi lahko vplivali na avtoriteto vaše strani. Pomislite na vse različne načine, kako zaupati blagovni znamki:

 

  • Ozaveščanje (veste, da obstajajo)
  • Koristnost (nudijo odgovore na vaša vprašanja)
  • Integriteta (počnejo, kar pravijo, da bodo)
  • Kakovost (njihov izdelek ali storitev zagotavlja vrednost, morda več kot druge, ki ste jih poskusili)
  • Nadaljnja vrednost (še naprej zagotavljajo vrednost tudi po tem, ko ste dobili, kar ste potrebovali)
  • Glas (komunicirajo na edinstvene, nepozabne načine)
  • Sentiment (drugi imajo dobre stvari za povedati o svojih izkušnjah z blagovno znamko)

 

Zadnja točka je tisto, na kar se bomo osredotočili. Pregledi vaše blagovne znamke, njenih izdelkov ali njenih storitev lahko naredijo ali prelomijo podjetje.

 

V prizadevanjih za vzpostavitev avtoritete iz pregledov upoštevajte ta pravila o pregledu palca:

 

  • Nikoli ne plačajte nobenega posameznika ali agencije, da ustvari ponaredek pozitiven pregled za vaše podjetje ali ponaredek negativen pregled konkurenta.
  • Ne pregledujte svojega podjetja ali podjetij svojih konkurentov. Tudi vaše osebje ne sme to storiti.
  • Nikoli ne ponujajte nobenih spodbud v zameno za ocene.
  • Vse preglede morajo stranke pustiti neposredno v svojih računih; nikoli ne objavljajo pregledov v imenu stranke ali zaposlujejo agencijo za to.
  • Ne nastavite pregledne postaje/kioska v vašem poslovnem kraju; veliko pregledov, ki so v zvezi z istim IP, si lahko ogledate kot neželeno.
  • Preberite smernice vsake platforme za preglede, kjer upate, da boste zaslužili ocene.

 

Zavedajte se, da je pregled neželene storitve problem, ki je prevzel globalne razsežnosti, in da je kršitev vladnih smernic za resnico v oglaševanju pripeljala do pravnega pregona in težkih glob. Preveč nevarno je, da bi se splačalo. Igranje po pravilih in ponujanje izjemnih izkušenj strank je zmagovalna kombinacija za izgradnjo tako zaupanja kot avtoritete skozi čas.

 

Avtoriteta je zgrajena, ko blagovne znamke počnejo velike stvari v resničnem svetu, s tem pa stranke osrečijo, ustvarjajo in delijo velike vsebine ter si prislužijo povezave iz uglednih virov.

 

 

 

V naslednjem in končnem razdelku boste izvedeli, kako izmeriti uspeh vseh naporov, pa tudi taktike za iteriranje in izboljšanje na njih. Na poglavje 7 (Izmenjenje, določanje prioritet, & izvršitev SEO)!