Google oglasi

Google oglasi nam ponujajo različne možnosti oglaševanja. Kakšne vrste oglasov nam Google ponuja, kdaj jih uporabljamo? V nadaljevanju vam bomo predstavili, zakaj smo v tej hitro rastoči panogi prav mi najboljša izbira za izdelavo Google oglasov. Spletno oglaševanje se razvija, posodablja in odkriva nove poti za hitrejšo in učinkovitejšo dosego potrošnikov. Vsako leto ali dve izide novejši način prikazovanja. Vsak podatek, ki ga potrošnik vnese, je v nekem koraku uporabljen za izboljšavo oglaševanja, oglaševalskega prostora, časa in predvsem denarja oglaševalca. Najnovejši način je “Dynamic Remarketing” . O Google oglasih smo na naši strani že pisali. S klikom na Google oglaševanje, si lahko preberete še nekaj dodatnih informacij o tem zanimivem načinu oglaševanja!

Google oglasi

Google oglasi v Searchu

Google Search oglaševanje je najbolj osnovno oglaševanje, vendar to še ne pomeni tudi najenostavnejše uporabe te vrste oglaševanja. Obstaja veliko trikov in skritih poti, s katerimi je mogoče priti do najvišje pozicije za iskalni niz. Mi poznamo vse! Vemo, kako deluje avkcija, kako najbolj učinkovito sestaviti ključne besede, katere strategije uporabljati in kdaj je čas, da se strategije zamenja. Nudimo vam popolno implementacijo sledilcev v povezavi z Google analitiko in Google Tag Managerjem. Če vas zanima specifična tema, ali pa imate vprašanja, nam pošljite povpraševanje za brezplačen nasvet!

Google search oglaševanje

Google Display

Google display omrežje je eno izmed najbolj osnovnih načinov oglaševanja, vendar ga Google redno inovira in posodablja. V našem podjetju vam zagotavljamo, da boste seznanjeni z vsemi posodobitvami in ne boste nikoli ostali “za časom”. Nenehno bomo skrbeli, da se bodo vaši oglasi prikazovali na najnovejši in najbolj optimalen način. Poleg vseh osnovnih načinov vam omogočamo oglaševanje in kreativno izdelavo oglasov tudi v Lightbox Banner, HTML5 in APMHTML načinih prikazovanja.

Google oglaševanje display
Youtube oglaševanje

Google oglasi v Youtubu

S sodobnimi orodji vam zagotovimo, da bodo vaši YouTube oglasi vedno profitabilni in v stiku s časom. Ker je vrst YouTube oglaševanja veliko (In-stream, Discovery, TrueView, Outstream, Bumper, Skippable/non-skippable), vam ponujamo svetovanje, preden se odločite za produkcijo vašega Google oglasa na YouTubu in vam s tem drastično znižamo stroške ter povečamo ROI.

Youtube oglaševanje

Dynamic Remarketing (dinamično oglaševanje)

Dynamic remarketing (dinamično oglaševanje) je najnovejši način personaliziranega oglaševanja. Z integracijo Google analitike vam omogoča, da kreirate skupine strank, ki obiščejo vašo stran po svojih parametrih, in nato vsaki skupini prikazujete drugačne oglase. Kako se to razlikuje od navadnega povratnega oglaševanja? Tukaj vam Google samodejno posodablja liste strank z njihovimi zanimanji, iskalnimi nizi, aktivnostmi, ipd., nato pa priredi oglase tako, da imate največje možnosti za prodajo.

Dinamično oglaševanje
Dinamično povratno oglaševanje

Kaj je dinamično povratno oglaševanje?

Oglaševanje preko Googla in Facebooka je nasičeno z izdelki in storitvami, ki se med seboj ne razlikujejo prav dosti. Ti izdelki in storitve so najbolj donosni, zato se največ prikazujejo potrošnikom, kar ustvari začaran krog. Sledilci pobirajo podatke potrošnikov na več načinov in jim nato na dinamičnem povratnem oglaševanju ponujajo oglase, ki bodo oglaševalcu in oglaševalski platformi (Google, Facebook…) prinesli največ dobička. Prav zaradi te lastnosti imajo prednost pred ostalimi. Oglaševalska platforma, kot je Google, lahko beleži skoraj vsak korak, ki ga opravimo na internetu, nato pa te podatke ponuja oglaševalcem. Da oglaševalec dostopa do teh informacij, si mora narediti določen profil oziroma račun in implementirati različne sledilce na svoji spletni strani. 

Dinamično povratno oglaševanje

Tukaj nastopi dinamično povratno oglaševanje. Kadar so pogoji izpolnjeni in ima Google dovolj podatkov o ciljnih kupcih, vse poteka samodejno. Pri dinamičnem povratnem oglaševanju je to avtomatsko in v živo (zamik do 24 ur), torej platforma sama nenehno pridobiva podatke, jih osvežuje in nato glede na analizo teh prikazuje personalizirane Google oglase, brez kakršnekoli interakcije oglaševalca. Oglaševalec določi, koliko denarja bi rad porabil in na kakšen način, za vse ostalo poskrbi robot. 

Dinamično povratno oglaševanje
Google oglaševanje

Zakaj je pametno, da v široki ponudbi izberete prav nas

Podjetja, ki se ukvarjajo s svojim znanjem, lahko preko Googlovega partnerskega programa pridobijo različne certifikate s področja Google oglaševanja. V podjetju Web Center smo v primerjavi z našo konkurenco, svoje znanje nadgradili popolnoma drugače.

V kolikor vaše podjetje na mesečni ravni za Google oglase nameni nekaj tisoč evrov, lahko občasno izkoristite možnost Googlove osebne asistence, kjer vam strokovnjaki znotraj Googla svetujejo glede izboljšav pri vašem oglaševanju. Sedež Googla se že nekaj let nahaja na Irskem v Dublinu. Prav tam ima Google številne prostore.

Google oglaševanje

V podjetju Web Center želimo našim strankam zagotoviti najvišjo kakovost vseh storitev in na področju Google oglasov narediti korak naprej. Želeli smo postati najboljši na področju Google oglaševanja.

Zato smo se podali na Irsko in se dogovorili za ekskluzivno sodelovanje z osebo, ki živi v Dublinu in dela v Googlovih pisarnah. Googlov strokovnjak, ki je z novimi trendi seznanjen, še preden pridejo v javnost, z nami sodeluje na dnevni ravni.

Prepričani smo, da si tudi vi želite učinkovitega vodenja vašega Google ads profila, zato nam preko kontaktnega obrazca spodaj posredujte več informacij o vašem projektu!

Google oglasi

Pridružite se nam tudi vi


Komentiraj objavo

Vaš e-naslov ne bo objavljen.