" />

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je eno izmed najbolj priljubljenih načinov oglaševanja na spletu. V primerjavi z drugimi kanali nam omogoča doseg ogromnega števila ljudi, ki jih lahko odlično segmentiramo.

Podjetja, ki sodelujejo z nami:

Prednosti Facebook oglaševanja

Hitri rezultati

Vidni že 1 dan

Segmentiranje

Prikazujte oglase glede na zanimanje in starost

Napredno segmentiranje

Uporabite lookalike, remarketing, …

Growing your ecommerce business is hard. Finding the right Facebook ad agency is even harder.

Poleg tega, da smo agencija, imamo tudi lastne blagovne znamke, ki jih oglašujemo preko Facebooka. Tako kot vi, izredno dobro razumemo celotno sliko spletne prodaje in vse izzive spletnega oglaševanja.

KAKO ZAČNEMO Z OGLAŠEVANJEM?

Če oglašujete prvič

Vzpostavimo Facebook buisness profil

Povežemo spletno stran in oglaševalski račun

Začenmo z oglaševanjem

Največja prednost Facebook oglaševanja je natančna segmentacija uporabnikov glede na interese, zanimanja, predhodno interakcijo z vašim podjetjem, ipd.

Če že oglašujete

Pregled oglaševalskega računa

Priprava predlogov

Začetek oglaševanja

Za razliko od Google oglaševanja vam Facebook omogoča natančnejše ciljanje oglasov, pri čemer oglase prikazuje samo ustreznim uporabnikom.

KAJ VPLIVA NA USPEŠNOST OGLAŠEVANJA?

Slike in video

Besedilo oglasa

Obstoječa baza kupcev (remarketing)

Ponudba na spletni strani

Ker se vsak produkt in storitev med seboj razlikujeta, je učinek oglaševanja na Facebooku nemogoče posplošiti. Prav tako se rezultati oglaševanja lahko zelo razlikujejo med posameznimi državami.

1

Testiranje slik / videov

Pri učinkovitosti Facebook oglaševanja je na 1. mestu kreativa oglasa, ki ga ponudimo uporabnikom. Testiranje slik, videov in besedila je ključ do donosnosti oglaševanja.

2

Testiranje ciljnih skupin

Facebook vam ponuja možnost oglaševanja v točno določeni ciljni skupini. Testirate lahko različne interese, kreative, remarketing in podobne ciljne skupine.

3

Višanje oglaševalskega proračuna

Višanje oglaševalskega proračuna pomeni tudi višanje stroškov na konverzijo. Prav zato so dnevno testiranje novih kreativ in ciljnih skupin nujno potrebni za ohranjanje enakih stroškov na konverzijo.

4

Optimizacija prodajnega procesa

Optimizacija stroškov oglaševanja se začne na Facebooku in konča na zaključku nakupa. Pri optimizaciji prodajnega procesa se posvetimo “landing page-u”, košarici in zaključku nakupa. S programi kot je Smartlook in Hotjar lahko spremljamo, kako se uporabniki na strani premikajo, kdaj zapustijo spletno stran in s katerimi težavami se pri nakupu srečujejo.

IZJAVE NAŠIH STRANK

Optimizacijo naše spletne strani že vrsto let zaupamo ekipi Web Centra. Zadovoljni smo z rezultati njihovega dela, odnosom in strokovnostjo.

Katja Milosavljević | Avtotehnika Celje

Z Web Centrom sodelujemo že od našega začetka poslovanja. Izjemno smo zadovoljni z našim sodelovanjem, saj smo v tem obdobju resnično optimizirali naše pozicije na Google-u, hkrati pa smo uspešno lansirali tudi Google oglaševanje, ki prinaša zelo lepe rezultate. Web Center ekipo bi priporočil vsakemu, ki potrebuje celovito rešitev za Google, hkrati pa si želi, da na drugi strani stoji partner, ki ima posluh za samo poslovanje.

Tilen Kosmač | Pivovarna Laško Union

Še vedno niste prepričani?

Preko Facebook oglaševanja lahko dosežemo 2.14 bilijona ljudi.
Povprečen uporabnik vsak mesec klikne na 12 oglasov.
18.3 % uporabnikov je v zadnjem letu opravilo vsaj 1 nakup preko Facebooka.

Pogosta vprašanja

Za koga je primerno oglaševanje na Facebooku?

Oglaševanje na Facebooku je primerno za vse, ki želite izboljšati svoj pristop na internetu. Glede na produkt ali storitev, ki ga ponujate, moramo na začetku skupaj oceniti, kateri način internetnega oglaševanja je za vas najbolj primeren. Najboljše rezultate bomo imeli takrat, ko bomo oglaševanje na Facebooku povezali z moderno izdelavo spletne strani, kakovostnim organskim obiskom, ki ga bomo dosegli z optimizacijo spletne strani in različnimi tipi oglasov, ki se bodo prikazovali vašim strankam na Facebooku.

Koliko stane Facebook oglaševanje?

Točnega odgovora na to vprašanje ni. Podobno, kot če bi se vprašali koliko stane avto. Podjetja dnevno na Facebooku zapravijo od nekaj deset, pa vse do več tisoč evrov. Višina zneska je tako odvisna predvsem od širine naše ciljne skupine in števila obiskovalcev naše spletne strani, ki jih želimo obvestiti o novih akcijah. Facebook za podjetja tako predstavlja odlično priložnost za izboljšanje prodaje, ustvarjanje “brendinga«, zbiranja e-mail naslovov, izboljšanje obiska same spletne strani …

Kako hitro lahko vidimo rezultate Facebook oglaševanja?

Prve rezultate oglaševanja lahko vidite že po prvem dnevu oglaševanja.

KONTAKT

    AKTUALNI PRISPEVKI

    Dodaj komentar

    One thought on “On site optimizacija spletnih strani

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    Oddani komentarji