Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je eno izmed najbolj priljubljenih načinov promocije na spletu. V primerjavi z drugimi kanali nam omogoča naj bolj natančno določanje ciljnih skupin. Je odlično orodje za informiranje ljudi o vaših produktih ali storitvah, ki so na trgu nova in jih ljudje še ne poznajo. Prav tako pa nam facebook oglaševanje omogoča natančno analizo prodaje, odziva… Na podlagi natančnih informacij o obnašanju uporabnika na naši spletni strani tako kreiramo oglase, ki so namenjene izključno določeni skupini produktov ali storitev.

facebook oglaševanje

Za koga je primerno oglaševanje na Facebooku?

Oglaševanje na Facebooku je primerno za vse, ki želite izboljšati svoj pristop na internetu. Glede na produkt ali storitev, ki ga ponujate, moramo na začetku skupaj oceniti, kateri način internetnega oglaševanja je za vas najbolj primeren. Najboljše rezultate bomo imeli takrat, ko bomo oglaševanje na Facebooku povezali z moderno izdelavo spletne strani, kakovostnim organskim obiskom, ki ga bomo dosegli z optimizacijo spletne strani in različnimi tipi oglasov, ki se bodo prikazovali vašim strankam na Facebooku.

Pridobivanje všečkov
Izboljšanje prodaje
Predstavitev produkta / storitve
Večji obisk spletne strani

Koliko stane facebook oglaševanje?

Točnega odgovora na to vprašanje ni. Podobno, kot če bi se vprašali koliko stane avtomobil. Pred začetkom skupaj določimo primeren mesečni znesek, s katerim bomo razpolagali. Višina zneska je tako odvisna predvsem od širine naše ciljne skupine in števila obiskovalcev naše spletne strani, ki jih želimo obvestiti o novih akcijah. Facebook za podjetja tako predstavlja odločno priložnost za izboljšanje prodaje, ustvarjanje “brendinga”, zbiranja e-mail naslovov, izboljšanje obiska same spletne strani…

Prednosti in slabosti Facebook oglaševanja

Ker se vsak produkt in storitev med seboj razlikujeta, je učinek oglaševanja na Facebooku nemogoče posplošiti. Lahko pa vam ponudimo nekaj prednosti in slabosti, ki jih facebook ponuja.

Prednosti Facebook oglaševanja

Široko občinstvo

ozko določanje ciljnih skupin

nizki mesečni stroški

različni načini prikazovanja oglasov

stalen razvoj

Slabosti Facebook oglaševanja

Zmanjšanja organskega dosega objav

Stalno sledenje in sprememba oglasov

Zahtevno načrtovanje in vodenje kampanij

Digitalni marketing je prava odločitev za promocijo vašega posla! Zaupajte nam več o svojem projektu.

spletni obrazec