" />

Google oglaševanje

Google oglaševanje delimo na Google Search, Google Display, oglaševanje na Youtubu, dinamično oglaševanje in Google shopping.

Podjetja, ki sodelujejo z nami:

Prednosti Google oglaševanja

Trajen učinek

Rezultati ostanejo tudi po optimizaciji

Povečanje obiska

Več obiskovalcev brez oglaševanja

Zaupanje kupcev

Zadovoljstvo strank

Ste pripravljeni za vstop v Google Ads?

V nadaljevanju vam bomo predstavili različne možnosti, ki jih Google oglaševanje ponuja in vam podali nekaj zanimivih informacij! Spletno oglaševanje se razvija, posodablja in odkriva nove poti za hitrejšo in učinkovitejšo dosego potrošnikov.

KAKO ZAČETI Z OGLAŠEVANJEM?

On-site optimizacija

Prilagoditve naslovov in vsebine

Optimizacija preusmeritev

Urejanje meta podatkov

On site optimizacija spletnih strani je osnova za dobro razvrščanje spletne strani na Googlu. Brez urejene spletne strani, tane bo dosegala visokih pozicij. Če želimo kvalitetno on site optimizacijo spletne strani, se moramo držati prav vseh pravil, ki jih ima Google. Zelo pomembno je, da ciljamo na določeno besedo in ne poskušamo ujeti različne besede na eno stran (največkrat “domača” stran). Prav tako je potrebno upoštevati dolžino teksta, ki je na pod strani in gostoto s katero se beseda ponavlja. Ker je ljudem všeč slikovni material, je potrebno vključiti tudi tega, ter ga pravilno poimenovati (ime slike, alt oznaka). Ne smemo pozabiti niti na urejene URL naslove, dobro urejene meta podatke, xml datoteko in seveda sitemap.

Off-site optimizacija

Ustvarjanje mreže povratnih povezav

Urejanje družabnih kanalov

Dodatna izboljšava pozicije v brskalniku

Off site optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za izboljšanje vaših pozicij. Je nadgradnja on site optimizacije, kar pomeni, da se je lotimo šele, ko imamo urejeno spletno stran. V tem primeru google spremlja vsa dogajanja na spletu, s katerimi ste povezani. Med drugim spremlja vašo Facebook stran (število všečkov strani, odzivnost ljudi na vaše objave…), spletne strani (forumi) na katerih vas omenjajo drugi uporabniki spletna, spletne imenike v katere imate svoje mesto… Tehnika dvigovanja pozicij vaše spletne strani, ki jo pri off site optimizaciji spletne strani največkrat uporabljamo, pa se imenuje link building (grajenje linkov).

KAJ VPLIVA NA USPEŠNOST OGLAŠEVANJA?

Ključne besede

Besedilo oglasa

Ponudba na klik

Konkurenčnost ponudbe

Vsako leto ali dve izide novejši način prikazovanja potrošniku relevantne vsebine glede na njegove preference, hobije in ostale osebne podatke. Vsak podatek, ki ga potrošnik vnese, je v nekem koraku uporabljen za izboljšavo oglaševanja, oglaševalskega prostora, časa in predvsem denarja oglaševalca. Trenutno najnovejši način je “Dynamic Remarketing” ali po slovensko Dinamično povratno oglaševanje.

1

Google Search

Google Search oglaševanje je najbolj osnovno oglaševanje, vendar to še ne pomeni tudi najenostavnejše uporabe te vrste oglaševanja. Obstaja veliko trikov in skritih poti, s katerimi je mogoče priti do najvišje pozicije za iskalni niz. Mi poznamo vse! Vemo, kako deluje avkcija, kako najbolj učinkovito sestaviti ključne besede, katere strategije uporabljati in kdaj je čas, da se strategije zamenja. Nudimo vam popolno implementacijo sledilcev v povezavi z Google analitiko in Google Tag Managerjem.

2

Google Display

Google display omrežje je eno izmed najbolj osnovnih načinov oglaševanja, vendar ga Google redno inovira in posodablja. V našem podjetju vam zagotavljamo, da boste seznanjeni z vsemi posodobitvami in ne boste nikoli ostali “za časom”. Nenehno bomo skrbeli, da se bodo vaši oglasi prikazovali na najnovejši in najbolj optimalen način. Poleg vseh osnovnih načinov vam omogočamo oglaševanje in kreativno izdelavo oglasov tudi v Lightbox Banner, HTML5 in APMHTML načinih prikazovanja.

3

Google oglaševanje na Youtubu

S sodobnimi orodji vam zagotovimo, da bodo vaši YouTube oglasi vedno profitabilni in v stiku s časom. Ker je vrst YouTube oglaševanja veliko (In-stream, Discovery, TrueView, Outstream, Bumper, Skippable/non-skippable), vam ponujamo svetovanje, preden se odločite za produkcijo vašega oglasa, in vam s tem drastično znižamo stroške ter povečamo ROI.

4

Dynamic Remarketing (dinamično oglaševanje)

Dynamic remarketing (dinamično oglaševanje) je najnovejši način personaliziranega oglaševanja. Z integracijo Google analitike vam omogoča, da kreirate skupine strank, ki obiščejo vašo stran po svojih parametrih, in nato vsaki skupini prikazujete drugačne oglase. Kako se to razlikuje od navadnega povratnega oglaševanja? Tukaj vam Google samodejno posodablja liste strank z njihovimi zanimanji, iskalnimi nizi, aktivnostmi, ipd., nato pa priredi oglase tako, da imate največje možnosti za prodajo.

5

Kaj je dinamično povratno oglaševanje?

Oglaševanje preko Googla in Facebooka je nasičeno z izdelki in storitvami, ki se med seboj ne razlikujejo prav dosti. Ti izdelki in storitve so najbolj donosni, zato se največ prikazujejo potrošnikom, kar ustvari začaran krog. Sledilci pobirajo podatke potrošnikov na več načinov in jim nato na dinamičnem povratnem oglaševanju ponujajo oglase, ki bodo oglaševalcu in oglaševalski platformi (Google, Facebook…) prinesli največ dobička. Prav zaradi te lastnosti imajo prednost pred ostalimi. Oglaševalska platforma, kot je Google, lahko beleži skoraj vsak korak, ki ga opravimo na internetu, nato pa te podatke ponuja oglaševalcem. Da oglaševalec dostopa do teh informacij, si mora narediti določen profil oziroma račun in implementirati različne sledilce na svoji spletni strani.

IZJAVE NAŠIH STRANK

Optimizacijo naše spletne strani že vrsto let zaupamo ekipi Web Centra. Zadovoljni smo z rezultati njihovega dela, odnosom in strokovnostjo.

Katja Milosavljević | Avtotehnika Celje

Z Web Centrom sodelujemo že od našega začetka poslovanja. Izjemno smo zadovoljni z našim sodelovanjem, saj smo v tem obdobju resnično optimizirali naše pozicije na Google-u, hkrati pa smo uspešno lansirali tudi Google oglaševanje, ki prinaša zelo lepe rezultate. Web Center ekipo bi priporočil vsakemu, ki potrebuje celovito rešitev za Google, hkrati pa si želi, da na drugi strani stoji partner, ki ima posluh za samo poslovanje.

Tilen Kosmač | Pivovarna Laško Union

Kako poteka naše delo?

Kontakt in povpraševanje

Stopite v stik z nami preko telefona, emaila ali naše spletne strani, da se pogovorimo o vaših potrebah.

Analiza trga in naša ponudba

Na podlagi analize trga in vaše spletne strani določimo ključne besede in pripravimo ponudbo.

Tehnične izboljšave

Mreženje povezav

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE?

70% strank kliče preko Google oglasov za mobilne naprave
Oglas na prvem mestu ima povprečno razmerje med prikazi in kliki 7%
Za vsak porabljen euro za Google AdWords, podjetje povprečno ustvari 2 € prihodka

Pogosta vprašanja

Kakšen je mesečni strošek Google oglaševanja?

Mesečni strošek Google oglaševanja se razlikuje glede na panogo vašega podjetja. Na slovenskem trgu lahko podjetja za Google oglaševanje na mesečni ravni v povprečju zapravijo od 400 do 6000 €.

Zakaj se Google oglaševanje izplača?

Google oglaševanje se izplača pri večini podjetjih. Ena izmed glavnih prednosti tega kanala so konstantni rezultati.

Kako hitro lahko vidimo rezultate Google oglaševanja?

Prve rezultate Google oglaševanja lahko vidimo že po prvem dnevu oglaševanja.

KONTAKT

    AKTUALNI PRISPEVKI