" />

Google oglaševanje

Web Center je uradni partner Googla na področju Google oglaševanja. Certificirani smo za vsa Googlova oglaševalska omrežja (Search, Display, YouTube, Shopping, Gmail in App).

Podjetja, ki sodelujejo z nami:

Prednosti Google oglaševanja

Hitri rezultati

Takojšni rezultat oglaševanja

Največji doseg strank

Do potencialnih strank lahko pristopamo v več omrežjih hkrati

Bonus za nove oglaševalce

350€ bonusa ob začetku oglaševanja za nove oglaševalce

Zakaj za Google oglaševanje izbrati Web Center?

V nadaljevanju vam bomo v nekaj strnjenih odstavkih predstavili različne možnosti in lastnosti Google oglaševanja. Predstavili vam bomo tudi prednosti sodelovanja z nami in kaj vam nudimo.

KAJ VPLIVA NA USPEŠNOST OGLAŠEVANJA?

Strategija

Kreative (besedila, slike, ...)

Spletna stran

Konkurenčnost ponudbe

1

Google Search

Google Search oglaševanje je najbolj osnovno oglaševanje, vendar to še ne pomeni tudi najenostavnejše uporabe te vrste oglaševanja. Obstaja veliko trikov in skritih poti, s katerimi je mogoče priti do najvišje pozicije za iskalni niz. Mi poznamo vse! Vemo, kako deluje akcija, kako najbolj učinkovito sestaviti ključne besede, katere strategije uporabljati in kdaj je čas, da se strategije zamenja. Nudimo vam popolno implementacijo sledilcev v povezavi z Google analitiko in Google Tag Managerjem.

2

Google Display

Prikazovalno omrežje ima največji doseg izmed kateregakoli oglaševalskega omrežja. Do potencialnih strank dostopamo z prikazi statičnih ali animiranih slik na partnerskih speltnih straneh. Najpogostejša uporaba prikazovalnega omrežja dandanes je za namene remarketinga in “brand-awareness” oglaševanja. V Web-Centru van poleg celotne postavitve oglaševanja nudimo tudi pripravo statičnih ali animiranih kreativ za oglaševanje.

3

Google oglaševanje na Youtubu

Ko govorimo o oglašervanju na YouTube največkrat mislimo na video oglase, sicer pa je mogoče prikazovanje oglasov na YouTube tudi preko prikazovalnega omrežja. Oglaševanje video posnetkov se močno razlikuje od ostalih oglaševalskih omrežij v načinu plačevanja in strategije oglaševanja. V Web Centru vam zagotavljamo uporabo optimalnih oglaševalskih strategij in svetovanje pri pripravi oglasnih video posnetkov.

4

Shopping

Oglaševanje v nakupovlanem omrežju v Sloveniji ni mogoče saj je to omrežje dostopno le v določenih trgih. Ker je Slovenija majehn trg, se vse več Slovenskih podjetji odloča tudi za oglaševanje v tujini. Z našimi prvovrstnimi izkušnjami pri postavitvah, vodenju in optimizaciji nakupovalnih oglaševalskih akcij, vam v Web Centru nudimo prednost pred konkurenco iz vidika kakovosti in rezultatov oglaševanja. V primeru, da se za seltiev na tuje trge še nise odločili, vam nudmo tudi analizo in svetovanje iz vidika Googla.

5

App

Oglaševanje aplikacij je dandanes vse bolj popularno in se ga poslužuje skoraj vsako podjetje z lastno aplikacijo. Pri oglaševanju aplikacij je ključnega pomena učinkovito sledenje konverzijam in ostalim ciljem v sami aplikaciji za natančno meritev uspešnosti. Pri Web Centru imamo veliko izkušenj z oglaševanjem aplikacij in vam poleg same postavitve oglaševanja ob sodelovanju z vašimi razvijalci aplikacije nudimo tudi pomoč pri ustrezni nastavitvi sledenja konverzij z Firebase ali Google Analytics 4.

6

Remarketing

Remarketing ali povratno oglaševanje lahko izvajamo v vseh zgoraj omenjenih Googlovih oglaševalskih omrežjih. Remarketing je osnovni del oglaševanja na Googlu zato svetujemo uporabo remarketinga vsem strankam. Ker je načinov in vrst remarketinga veliko, vam pri Web Centru zagotavljamo uporabo najučinkovitejših in najsodobnejših načinov.

IZJAVE NAŠIH STRANK

Optimizacijo naše spletne strani že vrsto let zaupamo ekipi Web Centra. Zadovoljni smo z rezultati njihovega dela, odnosom in strokovnostjo.

Katja Milosavljević | Avtotehnika Celje

Z Web Centrom sodelujemo že od našega začetka poslovanja. Izjemno smo zadovoljni z našim sodelovanjem, saj smo v tem obdobju resnično optimizirali naše pozicije na Google-u, hkrati pa smo uspešno lansirali tudi Google oglaševanje, ki prinaša zelo lepe rezultate. Web Center ekipo bi priporočil vsakemu, ki potrebuje celovito rešitev za Google, hkrati pa si želi, da na drugi strani stoji partner, ki ima posluh za samo poslovanje.

Tilen Kosmač | Pivovarna Laško Union

Kako poteka naše delo?

Kontakt in povpraševanje

Izpolnite spletni obrazec, nas pokličite ali pošljite email!

Analiza trga in naša ponudba

Na podlagi vaših želja vam v najkrajšem času pripravimo ponudbo.

Postavitev oglaševalskih akcij

Analiza rezultatov

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA GOOGLE OGLAŠEVANJE?

70% strank opravi klic preko Google oglasov (mobilne naprave)
Oglas na prvem mestu ima 7 % povprečno razmerje med prikazi in kliki.
Za vsak porabljen € za Google AdWords podjetje povprečno ustvari 2 € prihodka.

Pogosta vprašanja

Kakšen je mesečni strošek Google oglaševanja?

Mesečni strošek Google oglaševanja se razlikuje glede na velikost trga. Slovesnki trg je za večino podjetji majhen in se stroški največkrat gibljejo od 500 – 5000€ za mala ali srednje velika podjetja in do 50.000€ za večja podjetja.
Stroški Google oglaševanja so dorečeni vnaprej. Torej, če je vaš maksimalni mesečni proračun za Google oglaševanje 1000€, mi tega ne bomo prekoračili (+/- 5%). Ob koncu meseca pa vam glede na analizo rezultatov lahko svetujemo za višanje proračuna za nadaljevanje.
Mesečni proračuni oglaševanja pod 500€ niso priporočljivi zaradi premajhnega števila klikov na dnevni ravni, kar otežuje delo Googlovih internih sistemov in posledično prinaša slabše rezultate oglaševanja.
Pri oglaševanju v tujini se proračuni lahko hitro povišajo in so odvisni predvsem od trgov v katere se želite širiti.
Pošljite povpraševanje, pokličite ali pošljite email in brezplačno vsam pripravimo ponudbo po vaših željah v kateri vam bomo podali tudi naša priporočila o velikosti mesečnega proračuna na trgih v katerih želite poslovati.

Zakaj se Google oglaševanje obrestuje?

Rezultati Google oglaševanja so vidni skoraj instatno, vendar je za dosego optimalnih rezultatov potrebno daljše obdobje v katerm se analizira rezultate, izvaja A/B testiranja besedil, optimizira nastavitve in izpoplnjuje strategije.

Več Googlovih orodij postane na voljo šele ob določeni porabi ali po določenem času od odprtja oglaševalskega računa.

Google zelo rad uporablja svoj izjemno napreden sistem robotskega učenja. V okviru oglaševnja je ta najvčkrat v uporabi pri pripravi profilov uporabnikov ki so opravili določeno konverzijo na spletni strain. Taki sistemi potrbujejo predvsem veliko podatkov za optimalno delovanje. Zaradi tega je Google oglaševanje najuspešnejše ob dolgoročnem konstantnem delovanju.

Torej, Google oglaševanje se lahko izplača že na zelo kratek rok, največja prednost pa je konstatnost oglaševanja na dolgi rok, v katerem naši strokovnjaki na oglase aplicirajo najučinkovitejša Googlova orodja za optimizacijo in dosego vedno boljših rezultatov.

Zakaj izbrati Web Center

Konkurenca na trgu ponudnikov storitev Google oglaševanja v Sloveniji je velika. V Web Centru vam nudimo prvovrstne izkušnje z vsemi omrežji in orodji Google oglaševanja in Google analitike.

Naši strokovnjaki za Google oglaševanje se lahko pohvalijo z unikatnimi izkušnjami z upravljanjem Googlovih internih sistemov oglaševanja in analitike. Zagotvljamo vam uporabo najnovejših Googlovih orodij kot tudi možnost sodelovanja v nekaterih beta testiranjih orodji katera niso na voljo vsem oglaševalcem.

V Web Centru smo pridobili uradne certificate za oglaševanje v vseh Googlovih omrežjih in smo tudi Google Partner na področju oglaševanja.

Vsaki novi stranki nudimo 350€ kredita ob odprtju novega Google Ads računa prek nas (kredit se pridobi po začetni porabi 350€).

KONTAKT

    AKTUALNI PRISPEVKI

    Dodaj komentar

    One thought on “On site optimizacija spletnih strani

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    Oddani komentarji