Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani (SEO)

Optimizacija spletnih strani je proces, s katerim vplivamo na vidnost spletne strani v iskalnikih. Takšne zadetke na googlu imenujemo tudi organski zadetki. Vsi glavni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo imajo primarne rezultate iskanja, kjer so rezultati razporejeni glede na mesto, ki ga predhodno določi iskalnik in za njega smatra, da je najbolj koristen za uporabnika. S pomočjo optimizacije spletne strani tako dvigujemo svojo mesto spletne strani na googlu.

Optimizacijo spletne strani, lahko začnemo s pisanjem besedil, pa vse do grajenja povezal na spletno stran. Optimizacija spletne strani je postopek, kjer je naš cilj, da naredimo prijazno spletno stran za iskalnike in uporabnike spleta. V nadaljevanju si preberite vse točke, ki jih je potrebno upoštevati za uspešno optimizacijo spletne strani. Od iskanja besed, ki so za vas pomembne, pa vse do povezav, ki vas ločijo od konkurence in vam dajejo trdna prva mesta.

optimizacija spletnih strani
On site optimizacija spletnih strani

ON SITE OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

On site optimizacija spletnih strani je osnova za dobro razvrščanje spletne strani na googlu. Brez urejene spletne strani po zahtevah googla, spletna stran ne bo dosegala visokih pozicij. Če želimo kvalitetno on site optimizacijo spletne strani, se moramo držati prav vseh pravil, ki jih ima google.

Zelo pomembno je, da z vsako pod stran ciljamo na določeno besedo in ne poskušamo ujeti različne besede na eno stran (največkrat “domača” stran). Prav tako je potrebno upoštevati dolžino teksta, ki je na pod strani in gostoto s katero se beseda ponavlja. Ker je ljudem všeč slikovni material, je potrebno vključiti tudi tega, ter ga pravilno poimenovati (ime slike, alt oznaka).

Ne smemo pozabiti niti na urejene ulr naslove, dobro urejene meta podatke (meta opis, naslovi, ključne besede), xml datoteko in seveda sitemap.

OFF SITE OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Off site optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za izboljšanje vaših pozicij. Je nadgradnja on site optimizacije, kar pomeni, da se je lotimo šele, ko imamo urejeno spletno stran. V tem primeru google spremlja vsa dogajanja na spletu, s katerimi ste povezani.

Med drugim spremlja vašo Facebook stran (število všečkov strani, odzivnost ljudi na vaše objave…), spletne strani (forumi) na katerih vas omenjajo drugi uporabniki spletna, spletne imenike v katere imate svoje mesto… Tehnika dvigovanja pozicij vaše spletne strani, ki jo pri off site optimizaciji spletne strani največkrat uporabljamo, pa se imenuje link building (grajenje linkov).

Off site optimizacija spletnih strani

Vas zanima kako google upošteva najpomembnejše elemente?

%

Besedilo na strani

%

Povezave iz drugih strani

%

On site optimizacijo

%

Ostali elementi

Katere stvari google upošteva, vendar na njih z optimizacijo spletne strani nimamo direktnega vpliva

Google svojih skrivnosti ne izdaja, pomagamo pa si lahko s pomočjo najbolj razširjenih orodji za analizo spletnih strani in vodenje optimizacije. Analiza, ki je bila narejena na več kot 600.000 besednih in je zajemala tako besede z manjšim obsegom in z večjim obsegom nam je ponudila zelo zanimive rezultate. Na 4 najpomembnejše faktorje, ki vplivajo na pozicijo vaše spletne strani,  nimamo direktnega vpliva!

Direkten obisk spletne strani
Čas na strani

Najpomembnejši podatek, ki ga google upošteva je število ljudi, ki vašo spletno stran obiščejo direktno, tako da vpišejo url vaše spletne strani ali pa imajo stran pod “zaznamki”. Na ta dejavnik s pomočjo optimizacije spletne strani ne moremo vplivati, saj je v veliki meri odvisna od vaše prepoznavnosti – brenda.

Drugi najpomembnejši faktor je čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani. Z Optimizacijo spletne strani imamo na ta faktor delni vpliv. Boljše, kot bodo informacije, ki jih boste ponudili uporabniku, več časa bo preživel na vaši spletni strani. Naš cilj je, da bodo uporabniki prebrali celoten tekst na vaši spletni strani in tako preživeli čimveč časa.

Število obiskanih strani
“Bounce rate”

Tretji faktor, ki bo vplival na vašo pozicijo je število pod strani, ki jih bo obiskovalec tekom seje preživel na vaši spletni strani. Tudi na ta faktor nimamo z optimizacijo spletnih strani direktnega vpliva, vendar lahko s pravilno prilagojeno spletno stranjo za ta faktor uporabnika “prepričamo”, da bo klikal po naši spletni strani.

Bounce rate je podatek o številu obiskovalcev vaše spletne strani, ki so obiskali zgolj eno stran in je izražen v %. Nižji kot je procent, boljše je za vas in google. Če imamo 60% bounce rate, to pomeni, da od 10 ljudi, ki obišče vašo spletno stran, zgolj štirje kliknejo na katerokoli drugo pod stran.

Digitalni marketing je prava odločitev za promocijo vašega posla! Zaupajte nam več o svojem projektu.

spletni obrazec