Datum:

Terme laško – rezultati optimizacije po 4 mesecih

S podjetjem Thermana Laško, ki skrbi za odlično razvajanje gostov, smo z opravljanjem optimizacije spletne strani začeli z mesecem februarjem. Po štirih mesecih so njihovi rezultati vidni in kažejo na velik napredek.

V nadaljevanju članka vam bomo predstavili rezultate, ki smo jih dosegli z optimizacijo spletne strani. Osredotočili se bomo na dve najpomembnejši stvari , ki jih dosežemo z dobrim optimiziranjem strani. Prva, ki jo spremljamo je prikaz spletne strani v rezultatih iskanja, druga pa je število opravljenih klikov na spletno stran. Prav ta je iz vidika merjenja rezultatov najpomembnejša.

Podatke bomo podrobneje pregledali in jih primerjali z enakim obdobjem v prejšnjem letu. Trendi iskanja se namreč glede na mesec spreminjajo. Na to vpliva letni čas, šolske počitnice, dopusti in ostali dejavniki v določenem obdobju. Na področju storitev, ki jih ponujajo v Thermani Laško, največji obseg iskanja zasledimo prav v poletnih mesecih. Povečan trend iskanja omenjenih storitev pa je prav tako v novembru in decembru.

Z optimizacijo spletne strani smo se še posebej osredotočili na sosednji državi, Italijo in Avstrijo, posledično tudi na Nemčijo. Gre namreč za državi, iz katere prihaja velik del gostov.

Z optimizacijo vplivamo na “kakovost” celotne spretne strani, ki jo s pomočjo moz orodja lahko izmerimo kot DA in PA. Gre namreč za nekakšno oceno o tem, kakšno avtoriteto ima spletna stran.

Prikaz spletne strani, kot rezultat iskanja v googlu

Prikaz spletne strani v iskalniku Google je osnova za pridobitev obiskovalcev na spletno stran. Pogosteje kot bo spletna stran prikazana, več ljudi bo spletno stran obiskalo. Podatke smo primerjali za leti 2017 in 2018 v obdobju med 1. februarjem in 8. junijem.

Po podatkih Google Search Console je bila spletna stran v letu 2017 v iskalniku Google prikazana 513.000-krat.

Leta 2018 smo prikaz spletne strani v Googlu več kot podvojili. Spletna stran je bila tako od 1. 2. 2018 do 8. 6. 2018 v Googlu prikaza 1.130.000-krat.

Število opravljenih klikov na spletno stran

Število opravljenih klikov na spletno stran je pri spremljanju rezultatov optimizacije spletne strani najbolj pomembno. Cilj optimizacije je prav to, da na spletno stran pripeljemo vedno večje število ljudi.

Tudi pri številu klikov smo primerjali rezultate v obdobju od 1. 2. 2018 do 8. 6. 2018 z enakim obdobjem v letu 2017. Točnih podatkov o obisku spletne strani vam zaradi varovanja podatkov ne moremo razkriti. Lahko pa razkrijemo podatek, da je spletno stran v primerjavi z letom 2017 obiskalo kar 1.700 obiskovalcev mesečno več. Skupno je tako spletno stran obiskalo skoraj 7.000 ljudi več.

KONTAKT

    Komentiraj objavo

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja