Datum:

Rezultati optimizacije spletne strani podjetja Pivovarna Laško Union – Rundasekunda.si

Spletna trgovina Rundasekunda.si je zaživela letošnjo pomlad pod okriljem Pivovarne Laško Union d.o.o., ki je v lasti drugega največjega proizvajalca piv na svetu – Heinekena. V svoji ponudbi imajo širok nabor alkoholnih in brezalkoholnih pijač, prav tako pa so na trg lansirali aparat za točenje piva. V podjetju Web Center že od samega začetka skrbimo za optimizacijo spletne strani. Potek dela je pri optimizaciji spletnih strani, ki so popolnoma nove, nekoliko drugačen od tistih, ki jih Google pozna že več let. V nadaljevanju vam bomo predstavili postopek in rezultate optimizacije spletne trgovine Rundasekunda.si.

Optimizacija spletne strani Rundasekunda.si

Pri optimizaciji spletnih strani v podjetju Web Center vedno začnemo pri osnovah. V spletni trgovini smo uredili meta opise, naslove in ključne besede. Naše delo se je nadaljevalo z optimizacijo besedila, urejanjem URL naslovov in naslovov strani. Vse to so dela, ki jih uvrščamo v “on site optimizacijo“. Po zaključku on site optimizacije smo se osredotočili na “off site” optimizacijo spletne strani. S klikom na optimizacija spletnih strani si lahko preberete več informacij o on site in off site optimizaciji. V članku optimizacija spletnih strani cenik, pa smo podrobno predstavili vse elemente, ki vplivajo na ceno optimizacije.

Izbor ključnih besed

Pri začetku optimizacije spletne strani smo naredili širok izbor ključnih besed, ki je za spletno trgovino Rundasekunda.si pomemben. Pri izdelavi načrta optimizacije smo ključne besede razdelili na dve kategoriji. V prvo kategorijo spadajo ključne besede, ki jih želimo osvojiti v prvih 6. mesecih. V drugo kategorijo pa tiste, ki so za nas dolgoročno pomembne. Pozicije ključnih besed, ki imajo večji mesečni volumen iskanja – cca. 500 +, osvajamo dalj časa. Za doseganje visokih organskih rezultatov takšnih besed je tako potrebno optimizacijo izvajati več mesecev.

Primer “kratkoročnih” ključnih besed:

  • točeno pivo,
  • avtomat za pivo,
  • aparat za točenje piva.

Primer “dolgoročnih” ključnih besed:

  • Laško,
  • Union,
  • Heineken,
  • Laško pivo,
  • pivo.

Skupno imamo v programu za vodenje optimizacije spletnih strani Rundasekunda več kot 100 različnih ključnih besed.

Rezultati optimizacije spletne strani Rundasekunda.si

Pred pregledom rezultatov je še enkrat smiselno izpostaviti dejstvo, da je bila spletna trgovina pred začetkom optimizacije za Google nova (nova domena, nova stran).

Rezultati optimizacije po 5 mesecih dela:

  • 45 ključnih besed med TOP 3 zadetki,
  • 27 ključnih besed med 3. in 10. mestom.
  • Domain authority – 10.

Primer “kratkoročne” ključne besede – Točeno pivo

Ključna beseda točeno pivo ima povprečno 210 iskanj mesečno. Na grafu si lahko ogledate dnevni napredek spletne strani. Google pozicijo ključnih besed določa/spreminja na dnevni ravni.

Napredek ključne besede točeno pivo lahko razdelimo v 4 ključne premike:

  1. uvrstitev med 100. zadetkov,
  2. preskok iz 55. mesta na 15. mesto,
  3. preskok iz 15. mesta med top 10,
  4. konstantna 1. pozicija.

točeno pivo

Primer “dolgoročne” ključne besede – Laško pivo

Laško pivo je ključna beseda, ki je v povprečju na mesečni ravni iskana 2.900-krat. Ob začetku optimizacije spletne strani smo na podlagi obsega mesečnega iskanja in konkurenčnih strani, ki se nahajajo na prvi strani, ključno besedo uvrstili v dolgoročni plan. Optimizacija spletne strani za uvrstitev med prve 10 zadetkov se izvaja v nekaterih primerih tudi več kot polovico leta. Na priloženem grafu si lahko ogledate jasno viden preskok iz 51. mesta na 14. mesto.

KONTAKT

    Komentiraj objavo

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja