Optimizacija spletnih strani cenik

Optimizacija spletnih strani cenik je ena izmed redkih besed, s pomočjo katere uporabniki iščejo pravega partnerja za sodelovanje na področju optimizacija spletnih strani, ki ga v angleščini imenujemo tudi SEO (search engine optimization). V Sloveniji lahko najdemo različna pakete in ponudbe za optimizacijo spletnih strani, zato vam v tem blogu podrobno predstavljamo različne oblike sodelovanja s podjetji na tem področju digitalnega marketinga. Pregledali bomo različne cenike optimizacije spletne strani, ki jih lahko najdemo na spletu.

Globoko vdihnite in se poglobite v vse točke, ki vplivajo na cenik optimizacije spletne strani.

V podjetju Web Center vam ponujamo različne možnosti sodelovanja na tem področju. Za visoke uvrstitve v Googlu skrbimo tako za spletne strani, kot za spletne trgovine. Za doseganje najvišjih mest uporabljamo različne tehnike on site in off site optimizacije. Ves napredek je s pomočjo namenskih programov beležen na dnevni ravni. Tako imamo natančen vpogled v napredek naših strank.

optimizacija spletnih strani cenik

Če želite izboljšati svoje uvrstitve v Googlu za izbrane ključne besede, so zgoraj našteti dejavniki odlično izhodišče do visokih pozicij. Ne pozabite, da je optimizacija spletne strani proces, ki potrebuje nekoliko več časa, da se pokažejo pravi učinki vašega vložka. Z drugimi besedami, potrebujemo nekaj časa, da vidimo rezultate, ki pa so s pravilnim delom in napredkom vredni čakanja!

Hitrost spletne strani
Čas nalaganja pod 2 sekundi
Kvalitetna vsebina
Povprečni čas na določeni strani je večji kot 3 minute
Odzivna spletna stran
Uporaba različnih elementov glede na napravo

Elementi, ki imajo glavni vpliv na cenik optimizacije spletne strani

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na izdelavo cenika optimizacije spletne strani. Spletne strani imajo posamezne elemente različno urejene, zato se cena optimizacije spletne strani določi glede na vaše obstoječe stanje. Največkrat imajo spletne strani že urejene osnovne elemente, kot je npr. uporaba ključne besede v URL naslovu, meta opise, H1, H2 in H3 naslove, ALT oznake, …. Ko se “Googlovi pajki” premikajo po spletnih straneh upoštevajo več kot 200 različnih elementov na podlagi katerih določijo vašo pozicijo za posamezno ključno besedo. 5 točk, na katere moramo biti pri optimizaciji spletne strani pozorni:

Redno posodabljajte vsebino: obiskovalci spletnega mesta in iskalniki radi uživajo v  posodobljeni, kakovostni vsebini. Redno posodabljanje vsebine na spletni strani, bo pomagalo ohraniti in izboljšati trenutne pozicije na Googlu.

Hitrost spletne strani: Hitrost spletne strani je eden izmed pomembnih dejavnikov pri visokem vrščanju v Googlu. Hitrost spletne strani lahko izboljšamo z različnimi posodobitvami na spletnin strani, kot je minimalizacija HTTP zahtevkov, ureditev gostovanja, ureditev slik, …

Odzivna spletna stran: za izboljšanje prijaznosti do uporabnika boste želeli izvajati odzivno zasnovo. Z odzivnim oblikovanjem lahko zagotovite, da vaše spletno mesto izgleda odlično in dobro deluje, ne glede na napravo, ki jo obiskovalec uporablja za dostop do nje. Z drugimi besedami, odzivna zasnova omogoča uporabnikom pametnih telefonov, namiznih računalnikov in tabličnih računalnikov enako veliko izkušnjo na vašem spletnem mestu.

Preprost meni: Iskalniki želijo nagraditi spletna mesta, ki obiskovalcem ponujajo odlične izkušnje. Če želite, da bodo ljudje na vašem spletnem mestu našli informacije, ki jih potrebujejo, boste želeli racionalizirati svojo navigacijo. Namesto, da bi zakrili navigacijo s povezavami, se povežite samo z najpomembnejšimi stranmi. Od tam se lahko povežete na druge strani, ki so globlje na svojem spletnem mestu.

Kvalitetna vsebina, ki nudi dobre odgovore: prav tako boste želeli zagotoviti, da vaša spletna stran nudi kvalitetne odgovore na vprašanja obiskovalcev (iskalcev). To lahko storite tako, da ustvarite vsebino, ki določeno tematiko zelo podrobno opisuje. Preden izdelate vsebino, za katere smatrate da je zanimiva za uporabnike, ne pozabite narediti raziskavo ključnih besed, kjer boste preverili povprečen obseg mesečnega iskaja.

Elementi, ki imajo glavni vpliv na cenik optimizacije spletne strani

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na izdelavo cenika optimizacije spletne strani. Spletne strani imajo posamezne elemente različno urejene, zato se cena optimizacije spletne strani določi glede na vaše obstoječe stanje. Največkrat imajo spletne strani že urejene osnovne elemente, kot je npr. uporaba ključne besede v URL naslovu, meta opise, H1, H2 in H3 naslove, ALT oznake, …. Ko se “Googlovi pajki” premikajo po spletnih straneh upoštevajo več kot 200 različnih elementov na podlagi katerih določijo vašo pozicijo za posamezno ključno besedo. 5 točk, na katere moramo biti pri optimizaciji spletne strani pozorni:

Redno posodabljajte vsebino: obiskovalci spletnega mesta in iskalniki radi uživajo v  posodobljeni, kakovostni vsebini. Redno posodabljanje vsebine na spletni strani, bo pomagalo ohraniti in izboljšati trenutne pozicije na Googlu.

Hitrost spletne strani: Hitrost spletne strani je eden izmed pomembnih dejavnikov pri visokem vrščanju v Googlu. Hitrost spletne strani lahko izboljšamo z različnimi posodobitvami na spletnin strani, kot je minimalizacija HTTP zahtevkov, ureditev gostovanja, ureditev slik, …

Odzivna spletna stran: za izboljšanje prijaznosti do uporabnika boste želeli izvajati odzivno zasnovo. Z odzivnim oblikovanjem lahko zagotovite, da vaše spletno mesto izgleda odlično in dobro deluje, ne glede na napravo, ki jo obiskovalec uporablja za dostop do nje. Z drugimi besedami, odzivna zasnova omogoča uporabnikom pametnih telefonov, namiznih računalnikov in tabličnih računalnikov enako veliko izkušnjo na vašem spletnem mestu.

Preprost meni: Iskalniki želijo nagraditi spletna mesta, ki obiskovalcem ponujajo odlične izkušnje. Če želite, da bodo ljudje na vašem spletnem mestu našli informacije, ki jih potrebujejo, boste želeli racionalizirati svojo navigacijo. Namesto, da bi zakrili navigacijo s povezavami, se povežite samo z najpomembnejšimi stranmi. Od tam se lahko povežete na druge strani, ki so globlje na svojem spletnem mestu.

Kvalitetna vsebina, ki nudi dobre odgovore: prav tako boste želeli zagotoviti, da vaša spletna stran nudi kvalitetne odgovore na vprašanja obiskovalcev (iskalcev). To lahko storite tako, da ustvarite vsebino, ki določeno tematiko zelo podrobno opisuje. Preden izdelate vsebino, za katere smatrate da je zanimiva za uporabnike, ne pozabite narediti raziskavo ključnih besed, kjer boste preverili povprečen obseg mesečnega iskaja.

Če želite izboljšati svoje uvrstitve v Googlu za izbrane ključne besede, so zgoraj našteti dejavniki odlično izhodišče do visokih pozicij. Ne pozabite, da je optimizacija spletne strani proces, ki potrebuje nekoliko več časa, da se pokažejo pravi učinki vašega vložka. Z drugimi besedami, potrebujemo nekaj časa, da vidimo rezultate, ki pa so s pravilnim delom in napredkom vredni čakanja!

Hitrost spletne strani
Čas nalaganja pod 2 sekundi
Kvalitetna vsebina
Povprečni čas na določeni strani je večji kot 3 minute
Odzivna spletna stran

Uporaba različnih elementov glede na napravo

Velika podjetja nam zaupajo optimizacijo svoje spletne strani.

Zakaj nam nebi zaupali tudi vi?

Zakaj je optimizacija spletne strani pomemba?

Zakaj je optimizacija spletne strani tako zelo pomembna, da se o njen vedno več govori? Odgovor je preprost. Kar 75 % ljudi si ogleda rezultate zgolj na prvi strani Googla. V kolikor vas Google uvrsti med prve zadetke za določeno ključno besedo, boste na svojo spletno stran pripeljali nove uporabnike, ki se v tem trenutku zanimajo za vašo storitev ali izdelek. Višje, kot bodo vaše pozicije, več obiskovalcev bo vaša spletna stran imela. Posledično boste prijeli več naročil, klicev, povpraševanj… in s tem izboljšali prodajo vaših izdelkov oz. storitev.

Na spletu je ogromno različnih ključnih besed in spletnih strani, zato je splošen cenik optimizacije spletne strani praktično nemogoče izdelati. Znesek optimizacije spletne strani je tako odvisen od izbire ključnih besed in vašega trenutnega stanja. Če se za izbrano ključno besedo nahajate na 2. strani, je za prva mesta potreben manjši obseg dela, kakor če vaša spletna stran še sploh ni med prvimi 100. zadetki.

V Sloveniji lahko najdemo kar nekaj različnih ponudnikov optimizacacije spletnih strani. Pri izbiri agencije se izogibajte sumljivo poceni ponudnikov, ki nimajo izkušenj in rezultatov na tem področju spletnega marketinga. Tako kot pri vsaki panogi, bodo najboljša in vodilna podjetja na svoje področju dosegala najvišje cene.

Čeprav je težko pridobiti vse cenike optimizacije spletne strani v Sloveniji lahko ocenimo, da se večina cen giblje od 200 do 1000 € / mesečno. Majha podjetja s cca. 15 stransko spletno stranjo bodo v optimizacijo morala vložiti od 200 do 400 € na mesečni ravni. Velike spletne trgovine, ki imajo v svoji ponudbi več tisoč izdelkov, pa v ta del spletnega oglaševanja namenijo več tisoč evrov mesečno.

Obseg dela v podjetju Web Center ocenimo glede na vaše trenutno stanje in okvirno izbiro ključnih besed, za katere se želite na Googlu povzpeti med prve zadetke. V članku sem lahko na googlu 1 za 50 € mesecno smo opisali rezultate optimizacije naše stranke z najnižjim obsegom dela.

Čeprav določeni ponudniki ponujajo enkratno optimizacijo spletne strani, je v večini primerov za dobre rezultate pomembno mesečno delo, kjer združujemo različne tehnike on site in off site optimizacije spletne strani.

Ko dosežemo visoke pozicije za določene ključne besede pa je le te potrebno tudi “vzdrževati”.

V kolikor vas Google uvrsti med prve zadetke za določeno ključno besedo, boste na svojo spletno stran pripeljali nove uporabnike, ki se v tem trenutku zanimajo za vašo storitev ali izdelek. Višje, kot bodo vaše pozicije, več obiskovalcev bo vaša spletna stran imela. Posledično boste prijeli več naročil, klicev, povpraševanj…

Ključno besedo rabljeni avtomobili išče mesečno 2400 ljudi. S 1. mestom si s to ključno besedo zagotovimo okoli 1000 obiskovalcev. Po prodajnem lijaku cca. 2 % obiskovalcev strani opravi nakup oz. se odloči za vašo storitev. Mesečno lahko pričakujemo prodajo 20 rabljenih avtomobilov, zaradi visoke uvrstitve v Googlu za to ključno besedo.

rezultati optimizacije spletne strani

Izogibajte se podjetjem, ki ponujajo pakete, ki so “primerni za vse”. Vsak projekt optimizacije je edinstven, zato posploševanje v obsegu dela ne bo prineslo želenih rezultatov.

Kako podjetja določajo cenik optimizacije spletne strani v letu 2019 in kakšni so modeli sodelovanja?

Vsako podjetje ceno določa po drugačnem postopku. Še vedno v Sloveniji prevladuje ocena optimizacije glede na urno postavko, ki jo podjetja preračunajo v obseg dela na mesečni ravni. Pri izbiri bodite pozorni na podjetja, ki ponujajo nizko ceno optimizacije vaše spletne strani v primerjavi z ostalimi pridobljenimi ponudbami. Takšna podjetja najverjetneje nimajo potrebnih izkušenj in plačljivih programov za kakovostno delo. Ne pozabite, da je optimizacija spletne strani naložba na dolgi rok. Rezultati ne bodo vidni čez noč, dolgoročno pa vložek v optimizacijo pomeni enega izmed najbolj donosnih virov oglaševanja v vašem podjetju.

Kako podjetja določajo cenik optimizacije spletne strani v letu 2019 in kakšni so modeli sodelovanja?

Vsako podjetje ceno določa po drugačnem postopku. Še vedno v Sloveniji prevladuje ocena optimizacije glede na urno postavko, ki jo podjetja preračunajo v obseg dela na mesečni ravni. Pri izbiri bodite pozorni na podjetja, ki ponujajo nizko ceno optimizacije vaše spletne strani v primerjavi z ostalimi pridobljenimi ponudbami. Takšna podjetja najverjetneje nimajo potrebnih izkušenj in plačljivih programov za kakovostno delo. Ne pozabite, da je optimizacija spletne strani naložba na dolgi rok. Rezultati ne bodo vidni čez noč, dolgoročno pa vložek v optimizacijo pomeni enega izmed najbolj donosnih virov oglaševanja v vašem podjetju.

Izogibajte se podjetjem, ki ponujajo pakete, ki so “primerni za vse”. Vsak projekt optimizacije je edinstven, zato posploševanje v obsegu dela ne bo prineslo želenih rezultatov.

Kaj je v ceno optimizacijo spletne strani pri različnih ponudbikih vključeno?

V optimizacijo spletne strani so vključena dela, ki jih delimo na on site in off site optimizacijo. Poleg kvalitetne vsebine na strani je potrebno s pomočjo linkbuildinga in socialnih signalov za visoke uvrstitve poskrbeti tudi z nekaterimi “triki”, ki jih agencije ohranijamo zase.

Pred začetkom sodelovanja z izbranim podjetjem vam predlagamo, da se vsaj enkrat tudi osebno dobite in skupaj pregledate način njihovega dela. Za izbiro pravega ponudnika te storitve je smiselno poznavanje osnov, na podlagi katerih boste lahko ocenili kvaliteto in strokovnost njihovega dela.

V Sloveniji imajo cenike optimizacije spletne strani sestavljene na različne načine. Predlagamo vam, da se z izbrano agencijo dogovorite za fiksno mesečno vrednost sodelovanja. Tako ne boste v prihodnjih mesecih doživeli “hladnega tuša”, ko se bo cena optimizacije spletne strani strmo višala. Posebno pozornost je potrebno posvetitit tudi sodelovanju, kjer mesečno plačujete glede na pozicijo posamezne besede.

V podjetju Web Center za vas izdelamo ponudbo za optimizacijo spletne strani glede na vaše trenutno stanje in izbiro ključnih besed.


optimizacija spletnih strani cenik podjetja
Optimizacija spletne strani glede na rezultat na prvi pogled deluje zelo smotrna investicija za vaše podjetje. Odločitev za takšnega ponudnika pa dolgoročno cenovni ni najboljša izbira. Kvalitetno narejena optimizacija za ključne besede, ki niso najzahtevnejše je narejena v nekaj mesecih. Za ohranitev pozicije, ki ste jo dosegli s kakovostno optimizacijo spletne strani boste potrebovali sorazmerno malo delo. Ko boste dosegli visoke pozicije bo vaš mesečni strošeg glede na število ključnih besed za katere se nahajate na prvem mestu lahko zelo visok. V podjetju Web Center ob začetku dela ne omejujemo števila ključnih besed. Ko z izbrano ključno besedo dosežemo optimalno mesto, obseg dela posvetimo drugim ključnim besedam. Tako boste z istim mesečnim stroškom z vedno večjim številom ključnih besed na 1. mestu. Iz Cenika optimizacije spletne strani tega podjetja lahko sklepamo, da je njihovo delo najverjetneje kvalitetno, vendar dolgoročno ne predstavlja najboljših rezultatov glede na vaš vložek.
optimizacija spletnih strani cenik podjetja

Cenik optimizacije spletne strani tega podjetja je sestavljena iz 3 različnih paketov. Kot smo že omenili v zčetku našega članka, se izogibajte podjetjem, ki ima standardne pakete, ki niso prilagojenim vašemu stanju in potrebam. Prav tako v tem paketu zasledimo nekaj točk, ki vas bi lahko zmotile. Pri vseh paketih ste omejeni s številom ključnih besed. Največji paket Buisness vam ponuja zgolj 20 ključnih besed. Online optimiacija in vpis v navigacijske sisteme – ??? Vpis v izkalnike v zadnjih letih ni več potreben, razen pri novih spletnih straneh.

optimizacija spletnih strani cenik podjetja

optimizacija spletnih strani cenik podjetja
Cenik optimizacije spletne strani tega podjetja je sestavljena iz 4 različnih paketov. Kot smo že omenili v začetku našega članka, se izogibajte podjetjem, ki imajo standardni cenik optimizacije spletnih strani. Cena optimizacije spletne strani v tem podjetju se giblje od 40 do 60 € / mesečno, kar je bistveno premalo, za doseganje kvalitetnih rezultatov. Predlagamo vam, da se izogibate podjetjem, ki imajo izredne nizke cene v primerjavi s ponudbami ostalimi podjetji.
optimizacija spletnih strani cenik podjetja

Cenik optimizacije spletne strani tega podjetja je sestavljena iz plačila po rezultatu. Za izvajanje optimizacije spletne strani to podjetje zaračuna fisen strošek 244 € plus dodatek za vsako ključno besedo, ki se giba od 20 do 60 €. Pri takšni ceni optimizacije spletne strani boste plačali “dvojno”. 244 € za izvajanje optimizacije + 20 do 60 € za rezultate, ki so jih dosegli z delom, ki je zajeto v ceno 244 €. Izbiro izvajalca s takšno ponudbo, kjer plačate “dvojno” vam ne priporočamo.
optimizacija spletnih strani cenik podjetja

optimizacija spletnih strani cenik podjetja
Cenik optimizacije spletne strani tega podjetja je sestavljena iz 4 različnih paketov. V tem podjetju ves fokus osredotočijo na grajenje povezav iz “podpornih” spletnih strani. Takšni paketi so za vas primerni zgolj takrat, ko imate že urejeno optimizacijo na spletni strani. V kolikor niste 100% prepričani, da ima vaša spletna stran dobro urejeno optimizacijo na strani, vam izbiro takšnih paketov ne priporočamo.
optimizacija spletnih strani cenik podjetja

Kaj zajema cenik optimizacije spletnih strani v podjetju Web Center?

V podjetju Web Center vam nudimo vse tehnike on site optimizacije in off site optimizacije na enem mestu. Pred začetkom optimizacije spletne strani skupaj določimo ključne besede, ki so za vas pomembne in jih je smiselno optimizirati. Seznam ključnih besed se lahko po potrebi vsak mesec dopolni.
Pri delu se osredotočimo na elemente na spletni strani – vsebina, meta opisi, slikovno gradivo, hitrost spletne strani… in na elemente izven spletne strani – linkbuilding. Za doseganje najboljših rezultatov boste potrebovali pravo kombinacijo vseh tehnik optimizacije, ki se izvajajo tako na spletni strani, kot izven spletne strani.
Ko z določeno ključno besedo dosežemo želeno mesto, se osredotočimo na nove ključne besede. Pri delu vas ne omejujemo s številom ključnih besed. Tako boste na prvi strani Googla vsak mesec z večjim številom ključnih besed.

Velika podjetja nam zaupajo optimizacijo svoje spletne strani.

Zakaj nam nebi zaupali tudi vi?

Število komentarjev: 3
  1. Pozdravljeni,

    Imamo popolnoma novo spletno stran. Je optimizacija za nove strani smisela ali nam predlagate Google oglaševane?

    Hvala za odgovor,
    Anja

    1. Pozdravljena Anja,

      optimizacija spletne strani je smiselna tudi za novo stran. Na strani Google oglaševanje si lahko ogledate različne možnosti oglaševanja na Googlu. Prosim, da nam na mail info@web-center.si posredujete spletno stran in ključne besede, ki vas zanimajo. Z veseljem vam bomo svetovali glede optimalne izbire.

      Lep dan!

Komentiraj objavo

Vaš e-naslov ne bo objavljen.