Datum:

SEO Case Study: Kako smo s SEO optimizacijo dosegli 100 % zasedenost Rimskih term za silvestrovanje

Načrtovana SEO optimizacija za sezonsko ključno besedo z vrhunskimi rezultati

Za podjetje Terme Resort d.o.o. ki ga uporabniki prepoznamo pod imenom Rimske terme, izvajamo celovito SEO optimizacijo spletne strani. Posebno  pozornost namenjamo tudi sezonsko relevantnim ključnim besedam, ki lahko pomembno vplivajo na rast obiska in število rezervacij v posameznih obdobjih leta.

Ob koncu leta postanejo iskalne poizvedbe, povezane s silvestrovanjem in termalnimi oddihi, izjemno pogoste. Na podlagi analize preteklih iskalnih trendov smo v začetku oktobra prepoznali priložnost za uvrstitev na prve pozicije pri iskanjih, povezanih s silvestrovanjem v termah.

Naš cilj je bil jasen: zagotoviti visoko vidnost v ključnem obdobju odločanja in s tem povečati število rezervacij za praznične termine.

Priprava strategije in pravočasno izvajanje

Raziskava ključnih besed

Že v začetku jeseni smo opravili raziskavo ključnih besed oz. iskalnih navad in prepoznali ključne besede, s katerimi uporabniki iščejo namestitve v času praznikov. Posebej smo izpostavili sezonske ključne besede z visokim potencialom:

  • silvestrovanje v termah 2025,
  • silvestrovanje 2025,
  • terme silvestrovanje,
  • novo leto v toplicah.

On site optimizacija

Za pripravljeno ponudbo za silvestrovanje v Rimskih termah smo izvedli on site optimizacijo, s katero smo uredili meta opise, meta naslove, prilagodili vsebino in opredelili ključne besede.

Lotili smo se gradnje povezav. Ker je bil paket objavljen na njihovi spletni strani in je predstavljal del njihove ponudbe, smo lahko uredili notranje povezave. 

Gradnja strateških povratnih povezav (backlinkov)

Poleg on site optimizacije smo gradili tudi kakovostne zunanje povezave, med katerimi izpostavljamo:

Backlink, objavljen na RTVSLO (8. 11. 2024): https://www.rtvslo.si/oglasno-sporocilo-zabava/silvestrovanje-v-termah-v-letosnjem-letu/726772

Za omenjen članek smo gradili backlinke tudi z drugih spletnih strani, s tem smo iskalniku jasno sporočili, kako pomembna vsebina je v tem članku. 

Rezultati optimizacije

Zaradi pravočasnega planiranja in osredotočenega dela je bil članek že do začetka decembra uvrščen na prva mesta, s čimer smo zagotovili maksimalno izpostavljenost v najpomembnejšem trenutku za rezervacije.

  • S predstavljeno strategijo smo generirali več kot 17100 prikazov in več kot 1370 klikov na ponudbo, kar prikazuje spodnja slika.
Ključne besede, ki vključujejo "silve"
Slika 1: Ključne besede, ki vključujejo “silve”

Za ključne besede »silvestrovanje 2025 terme«, »silvestrovanje v termah«, »silvestrovanje v toplicah« »silvestrovanje 2025« se je spletna stran Rimskih term uvrščala izjemno visoko, točne pozicije so zbrane v tabeli.

Ključna besedaPozicija (okober 2024)Pozicija (november & december 2024)
Silvestrovanje 2025 terme/1.-2. mesto
Silvestrovanje v termah/1. – 3. mesto
Silvestrovanje v toplicah/mesto
Silvestrovanje 2025/TOP 5
Ključna beseda "silestrovanje 2025 terme"
Slika 2: Ključna beseda “silestrovanje 2025 terme”
Ključna beseda "silvestrovanje v termah"
Slika 3: Ključna beseda “silvestrovanje v termah”
Ključna beseda "silvestrovanje v toplicah"
Slika 4: Ključna beseda “silvestrovanje v toplicah”
Ključna beseda "silvestrovanje 2025"
Slika 5: Ključna beseda “silvestrovanje 2025”

V decembru 2024 smo dosegli 100 % zasedenost kapacitet

S pravo strategijo in kvalitetno izvedeno SEO optimizacijo smo Rimskim termam zagotovili vrhunske uvrstitve za najpogosteje iskane ključne besede, povezane z iskanjem prazničnega oddiha.

Rimske terme so v decembru 2024 dosegle polno zasedenost bivalnih kapacitet.

Se sprašujete, kakšna je bila njihova investicija?

Strošek SEO optimizacije so si pokrili že z manj kot dvema rezervacijama za silvestrovanje za dve osebi, dosegli pa so ROAS višji od 12.

Rimske Terme so z našo pomočjo izkoristile sezonsko priložnost in se za ključne izraze, kot je silvestrovanje v termah, uvrstile na sam vrh.

Sodelovanje se nadaljuje z načrtovanjem novih sezonskih kampanj, gradnjo dolgoročnih uvrstitev in dodatno vsebinsko širitvijo za domači in tuji trg.

Vas zanima, kako bi lahko naša ekipa pomagala tudi vašemu podjetju? Kontaktirajte nas in skupaj načrtujmo pot do uspeha.

O avtorju

Matic Kolar

Matic Kolar je direktor podjetja Web Center in strokovnjak za digitalno oglaševanje, specializiran v SEO in GEO optimizacijo. Na podlagi več kot deset let izkušenj s področja SEO optimizacije je razvil strategijo GEO optimizacije, ki podjetjem pomaga pri pozicioniranju blagovnih znamk v AI modelih.

KONTAKT

    Komentiraj objavo

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja