Terme laško – rezultati optimizacije po 8 mesecih

S podjetjem Thermana Laško, ki skrbi za odlično razvajanje svojih gostov iz Slovenije in drugod, smo z optimizacijo spletne strani pričeli februarja 2018. Rezultate po 4 mesecih optimizacije si lahko ogledate na priloženi povezavi. V tem članku bomo prikazali rezultate, ki smo jih dosegli z optimizacijo spletne strani v 8 mesecih. Primerjali smo jih z rezultati, ki so bili doseženi po 4 mesecih optimizacije spletne strani. Rezultate term Laško ocenjujemo po naslednjih postavkah:

  • Število klikov na spletno stran preko Googla (vir: Google search console)
  • Število prikazov v Googlu (vir: Google search console)
  • Vrednost prodanih storitev v spletni trgovini (vir: Google analitika)
  • Število povpraševanj (vir: Google analitika)

Natančni podatki o posameznih sklopih so zaupni, zato vam teh ne moremo razkriti. Podatke o obisku in prikazih smo merili s programom Google search console, informacije o vrednosti prodaje in številu povpraševanj pa s pomočjo Google analitike. Gre za Googlova orodja, brez katerih si paktično ne moremo predstavljati upravljanje s spletnimi stranmi. Pri optimizaciji spletne strani smo se še posebej osredotočili na Italijo, Avstrijo (posledično tudi na Nemčijo), Slovenijo in Hrvaško. Rezultate smo primerjali za obdobji od 1. 10. 2018 do 31. 10. 2018 in od 1. 10. 2017 do 31. 10. 2017.

ŠTEVILO OPRAVLJENIH KLIKOV NA SPLETNO STRAN

Število opravljenih klikov na spletno stran je pri spremljanju rezultatov optimizacije spletne strani najbolj pomembno. Cilj optimizacije je prav to, da na našo spletno stran pripeljemo vedno več ljudi.

Stran je preko Googla v mesecu oktobru 2018 obiskalo kar 4 300 ljudi več, kakor oktobra lani.

Primerjava števila opravljenik klikov na spletno stran po 4 mesecih in po 8 mesecih

Število klikov po 4 mesecih optimizacije spletne strani – 1 700 (od 1. 2. 2018 do 8. 6. 2018)

Število klikov po 8 mesecih optimizacije spletne strani – 4 300 (od 1. 10. 2018 do 31. 10. 2018)

Pri optimizaciji spletne strani število klikov preko Googla iz meseca v mesec konstantno raste. Za ključne besede z več tisoč iskanji mesečno potrebujemo veliko več časa, da osvojimo najvišja mesta na Googlu.

Število oddanih povpraševanj na strani

Posledica višjega organskega obiska na spletni strani je praviloma tudi večja prodaja na spletu, povečanje števila povpraševanj, večji obisk fizične trgovine vaše storitve …

Število oddanih povpraševanj na strani je bilo v mesecu oktobru leta 2018 za kar 40,7 % višje od oktobra 2017 (neplačan promet). Vir: Google analitika

Prihodek e-trgovine (neplačan promet)

Prihodek e-trgovine je ena izmed najbolj merljivih podatkov, saj nam jasno pokaže uspešnost našega dela. Za podjetja je merjenje prihodka spletne trgovine najpomembnejša točka pri izračunu uspešnosti različnih prodajnih kanalov.

Na spletni strani Thermane lahko v e-trgovini uporabniki nakupujejo darilne bone, vstopnice za fitnes, bazene, savne, terme, kopeli, kosila, masaže, vikend pakete 

V oktobru leta 2018 je prodaja e-trgovine (neplačan promet) višja za 62,73 %, v primerjavi z oktobrom leta 2017.

V prihodnjih mesecih želimo s pomočjo optimizacije spletne strani doseči najvišja mesta za besede, ki imajo mesečno več 10.000 iskanj. Tako bomo obisk spletne strani iz meseca v mesec še povečali. Število povpraševanj in prodaja preko e-trgovine bosta tako v naslednjih mesecih vedno višja.

V kolikor želite tudi vi povečati:

 

– število obiskovalcev na strani,

– število povpraševanj,

– promet spletne trgovine,

spodaj izpolnite naš kontaktni obrazec, mi pa vam bomo posredovali naše predloge!

 

Komentiraj objavo

Vaš e-naslov ne bo objavljen.