Datum:

Kaj je Topic Clusters in kako vpliva na SEO optimizacijo

Iskalniki, kot je Google, so spremenili svoj algoritem, da bi ugodili vsebinskim temam. Kot rezultat, spletne strani raziskujejo novo metodo povezovanja sorodnih vsebin z uporabo modela “topic clusters”. Ta članek je namenjen vsem, ki se ukvarjajo s pripravo vsebin na spletnih straneh in s SEO optimizacijo.

Medtem ko brezskrbno brskate po spletu, mnoga podjetja spreminjajo svoje spletne strani. Zakaj? Ker je konkurenca za uvrstitev visoko v rezultatih iskalnikov izjemno visoka. Kot rezultat, so spletne strani, osredotočene na vsebino, sprejele nove najboljše SEO strategije. SEO optimizacija se zdaj vedno bolj premika v smeri modela topic clusters.

V tem modelu posamezna “pillar” stran deluje kot glavno središče vsebine za obsežno temo. Več vsebinskih strani, ki so povezane s to temo, se vrača na pillar stran. Notranje povezave signalizirajo iskalnikom, da je pillar stran avtoriteta posamezne teme in se sčasoma lahko uvrsti višje za posamezno temo. Topic clusters model v svoji osnovi predstavlja način organiziranja vsebinskih strani spletne strani z uporabo “čistejše in premišljene” vsebinske arhitekture spletne strani.

Zaradi iskalnikov se (morajo) spletne strani prilagoditi

SEO strokovnjaki se ne podajajo v proces preoblikovanja strukture svojega spletišča zgolj zato, da bi sledili spremembam v potrošniškem vedenju. Prisiljeni so, ker so iskalniki spremenili svoje algoritme kot odziv na spremembe v potrošniškem vedenju. Pred leti so ljudje iskalnikom postavljali preprostejša vprašanja, da bi našli odgovore na svoja vprašanja. Danes ljudje postavljajo iskalnikom bolj kompleksna vprašanja in pričakujejo natančen in pravočasen odgovor.

Iskalci, ki želijo specifičen odgovor, uporabljajo različne fraze v svojih poizvedbah. Iskalniki so zdaj dovolj pametni, da prepoznajo povezave med temi poizvedbami. Algoritmi so se razvili do te mere, da lahko razumejo tematski kontekst za iskanje, ga povežejo s podobnimi prejšnjimi iskanji in prikažejo spletne strani, ki najbolje odgovarjajo na vprašanje.

Prva velika sprememba, povezana s to spremembo, se je zgodila s posodobitvijo Hummingbird s strani Googla leta 2013. Iskalni algoritem se je začel osredotočati na fraze namesto le na ključne besede. Mnogi strokovnjaki za SEO Hummingbird vidijo kot Googlovo uradno prehajanje s poudarka na ključnih besedah na tematski poudarek.

Naslednji pomemben korak proti zanašanju na teme je bil RankBrain, Googlov algoritem strojnega učenja, ki je bil predstavljen leta 2015. Namen RankBraina je razumeti kontekst iskalnih poizvedb ljudi. Povezuje pretekla iskanja s podobnimi temami in izloča več ključnih besed in fraz, ki so povezane z iskalno poizvedbo, da bi našel najboljše rezultate.

Ali Topic Clusters dejansko vpliva na vaše uvrstitve?

Obsežne ugotovitve iz prvih eksperimentov s tematskimi skupinami so pokazale, da je večje število povezav med povezanimi vsebinami vodilo do boljše uvrstitve na straneh rezultatov iskalnikov (SERP). Prav tako se je s povečanjem števila povezav povečalo število prikazov in klikov.

Kako se naredi Topic Cluster?

Vzemimo za primer temo ‘vsebinski marketing’. Opravite pregled obstoječih vsebinskih strani in jih razvrstite glede na tematsko usmerjenost. Po potrebi ustvarite pillar stran o vsebinskem marketingu, ki zajame vse ključne vidike te teme na eni strani.

Upoštevajte, da morajo “pillar” strani obsežno zajeti temo, na katero se osredotočate, da lahko povežete vse povezane vsebinske strani na smiseln način. To lahko predstavlja nekaj večjih izzivov, če delate v specifični niši, na primer lokalne storitve.

Vsebinske strani v sklopu, ki jih ustvarjate ali optimizirate, naj se poglobljeno osredotočajo le na eno področje, omenjeno na pillar strani. Na primer, “cluster” stran za “pillar” stran o SEO optimizaciji je članek on site optimizacija.

Pri odločanju, ali nekaj imenujemo “pillar” stran ali ne, si postavite naslednje vprašanje: Ali bi ta stran odgovorila na vsako vprašanje bralca, ki je iskal ključno besedo X, in ali je dovolj široka, da služi kot okvir za 20–30 objav? Dobra preizkušnja za to je: če poskušate doseči uvrstitev strani, na kateri delate, za long tail ključne besede, to ni pillar stran. Če stran, na kateri delate, podrobno raziskuje zelo ozko temo, to ni pillar stran. Če stran, na kateri delate, obravnava več vidikov široke teme, je to verjetno vaša pillar stran.

Ko imate določeno pillar stran, posodobite notranje povezave v povezanih vsebinskih straneh, ki ste jih identificirali, da oblikujete “sklop” okoli pillar strani. Vsaka objava v sklopu mora biti vsaj enkrat povezana z notranjo povezavo, da spletni iskalnik ve, da je del tematskega sklopa.

Spremljajte uvrstitev pillar in cluster strani v spletnih iskalnikih.

Nasveti za začetnike


Izbira teme za ustvarjanje vsebinskih sklopov in pregled obstoječe vsebine lahko postane zelo težavno. Tukaj je nekaj predlogov, ki vam bodo pomagali organizirati in ustvarjati tematske sklope.

  1. Določite pet do deset osrednjih težav, s katerimi se srečuje vaša ciljna skupina.
  2. Vsako težavo vključite v širša tematska področja.
  3. Za vsako osrednjo temo s pomočjo ključne besedne raziskave razvijte podteme.
  4. Oblikujte ideje za vsebino, ki se ujema z vsako osrednjo temo in ustrezajočimi podtemami.
  5. Preverite vsako idejo z raziskavo konkurence.
  6. Ustvarite vsebino, spremljajte njeno uvrščanje in jo dopolnjujte.

KONTAKT

    Komentiraj objavo

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja