" />

SEO (optimizacija spletnih strani) vodnik

Dobrodošli na poti učenja optimizacije spletnih strani (SEO)!
Ta vodnik je namenjen vsem, ki želite spoznati osnove optimizacije in nadgraditi svoje obstoječe znanje.

Uvod

Vodnik je zasnovan tako, da opiše vse glavne vidike optimizacije spletnih strani (SEO), od iskanja ključnih besed, do tega, da vaša spletna stran postane prijazna uporabnikom (iskalcem) in vse do ustvarjanja podpornih povezav.

Svet optimizacije spletnih strani je zapleten in nenehno spreminjajoč, vendar pa so osnovni koraki dokaj enostavni in razumljivi, hkrati pa lahko že majhna količina SEO znanja naredi veliko razliko pri rangiranju vaše spletne strani oz. trgovine. Brezplačno SEO izobraževanje je na voljo za vse, ki želite izboljšati uvrščanje vaše spletne strani na Googlu in tako povečati število konverzij, ki vam jih spletna stran prinaša.

Združite obstoječe znanje in naše nasvete, da izboljšate svoje rezultate!

Osnove optimizacije spletnih strani

Ste že slišali za Maslowo hierarhijo potreb? Gre za psihološko teorijo, ki izpostavlja prednost temeljnih fizioloških človeških potreb (zrak, voda in fizična varnost) pred psihološkimi potrebami (kot so raziskovanje, razumevanje, umetnost, spoštovanje, družbena pripadnost). Da lahko začutimo potrebe na višji stopnji, morajo biti najprej zadovoljene osnovne potrebe. Kot primer lahko navedemo naslednje: oseba ne bo začutila potrebe po spoštovanju ali raziskovanju, če ne bo pred tem zadovoljila osnovne fiziološke potrebe, npr. potrebe po hranjenju.

 

Tudi v svetu SEO optimizacije imamo podobno piramido, ki predstavlja izhodiščno točko vodnika.

 

Guide to SEO Basics

 

Kot lahko vidite, se temelj SEO optimizacije spletnih strani začne z zagotavljanjem dostopnosti za indeksiranje spletne strani in se od tam pomika navzgor.

 

SEO vodnik za začetnike vsebuje sedem ključnih korakov za izboljšanje pozicije spletne strani:

1) Dostopnost “pajkov” za indeksiranje spletne strani

2) Relevantna in kvalitetna vsebina glede na iskalni niz

3) Vsebina in ključne besede so optimizirane za uporabnike in skalnike

4) Dobra uporabniška izkušnja, hitrost nalaganja spletne strani ter funkcionalnost in vizualna podoba spletne strani

5) Kvalitetna vsebina s povezavami, vredna deljenja z drugimi uporabniki

6) Naslov, URL in opis za pridobivanje visokega CTR-ja

7) Schema markup – naj vaši zadetki izstopajo!

Poglavja v vodiču

1. POGLAVJE: Osnove o optimizaciji spletnih strani (SEO)

Kaj je optimizacija spletnih strani (SEO) in zakaj je pomembna?

2. POGLAVJE: KAKO DELUJEJO ISKALNIKI – ISKANJE, INDEKSIRANJE IN RAZVRŠČANJE

Najprej mora Google indeksirati vašo spletno stran.

Če vas iskalniki ne najdejo, se posledično vaša stran ne bo rangirala visoko med zadetki, zato vas uporabniki ne bodo našli. V tem poglavju je opisano, kako se “pajki” plazijo po internetu, da bi našli vašo spletno stran in jo dodali v svoje indekse.

3. POGLAVJE: RAZISKAVA KLJUČNIH BESED

Vživite se v vlogo uporabnika in razmislite, katere informacije so zanj pomembne.

Pristop, ki ga zagovarjamo, se imenuje “user first”. Zakaj ravno ta? Iskalniki ga nagradijo! Poglavje zajema raziskavo ključnih besed in uporabo drugih metod za ugotavljanje, kaj iščejo vaši uporabniki.

4. POGLAVJE: ON SITE OPTIMIZACIJA

Bodite kreativni, da zagotovite odlično uporabniško izkušnjo.

Obsežno poglavje oriše pomen osnov znanja optimizacije, dobre uporabniške izkušnje, arhitekture spletne strani in izpostavi načine, s katerimi lahko prilagodite spletno stran, da povečate obisk uporabnikov.

5. POGLAVJE: TEHNIČNA OPTIMIZACIJA

Osnovno tehnično znanje vam bo pomagalo optimizirati spletno stran za iskalnike in vzpostaviti kredibilnost.

Z implementacijo odzivnega dizajna, direktiv o robotih in drugih tehničnih elementov, kot so strukturirani podatki in meta oznake, lahko Googlu (robu samemu) zagotovite ogromno informacij. Te mu pomagajo pri razvrstitvi vaše spletne strani na višja mesta med zadetki.

POGLAVJE 6: GRADNJA PODPORNIH POVEZAV IN IZBOLJŠANJE DOMENSKE AVTORITETE

Izboljšajte pozicije spletne strani v Googlu.

Ko so obkljukani vsi zgoraj našteti koraki, je čas, da izboljšate svoja mesta s pridobivanjem podpornih povezav z drugih spletnih strani.

7. POGLAVJE: MERJENJE IN SLEDENJE SEO REZULTATOM

Bistvo uporabe katerekoli strategije je vedeti, kaj deluje in kaj ne. Zato morate natančno slediti svojemu delu in njegovemu vplivu na rangiranje vaše spletne strani. Na ta način boste iz meseca v mesec prilagajali svoj pristop do dela in optimizirali čas, ki ga porabite za izvajanje optimizacije spletne strani.

SLOVAR SEO IZRAZOV

Razumite ključne besede iz sveta optimizacije.

Učenje optimizacije spletnih strani (SEO) se lahko včasih zdi kot učenje tujega jezika z vsemi žargoni in izrazi. Ta slovarček vam bo pomagal razumeti vse nove termine.

Ali moram prebrati celoten vodnik?

Če si želite izboljšati rezultate organskih zadetkov vaše spletne strani, hkrati pa o postopku optimizacije ne veste prav veliko, vam v branje priporočamo celoten SEO vodnik. Poskušali smo ga zapisati na jedrnat in za razumevanje enostaven način. Učenje SEO osnov je namreč pomemben prvi korak pri doseganju vaših ciljev na spletu.

Ste navdušeni nad izvajanjem optimizacije, ampak se vam je zataknilo? Ne obupajte! V podjetju Web Center smo tukaj, da vam pomagamo pri vsakem koraku optimizacije vaše spletne strani. Tudi če si želite izvajati optimizacijo, vendar za ta kompleksen proces žal nimate časa ali pa kadra, vam z veseljem priskočimo na pomoč.

Veseli smo, da lahko predajamo naše znanje in pomagamo pri izboljšanju vaših poslovnih uspehov!

Sedaj pa popijte skodelico kave in se zatopite v prvo poglavje SEO vodnika.

ZAKAJ SE ODLOČITI ZA SEO?

Prvi zadetek v Google brskalniku ima povprečni CTR vrednosti 31.7 %.
Prvi organski zadetek na Googlu ima 10-krat večjo verjetnost za klik uporabnika kot 10. zadetek.
Strani z naslovi, ki vsebujejo vprašanja imajo 14.1 % višji CTR od tistih, ki tega nimajo.

KONTAKT